بازدید مدیران ارشد پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها) از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

سه‌شنبه 18 دی‌ماه 1397، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها)، از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

عصر بانک؛این بازدید با حضور حسین واعظ قمصری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره، حمید بیگی عضو هیأت مدیره، علیرضا غفوری معاون عملیات، مهران هاشمی‌نیا مدیر مالی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، جعفر پشامی مدیرعامل و امیر راسخ معاون پرداخت الکترونیک شرکت سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها)، محمد مظاهری مدیرعامل، حمید همتی قائم‌مقام مدیرعامل و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

 

در ابتدای این بازدید محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از حضور آن‌ها در این سایت تولید، توضیحاتی اجمالی در خصوص راه‌اندازی این سایت تولید ارائه کرد.

 

در ادامه غزاله‌سادات طباطبائی سرپرست فروش راهکارهای پرداخت شرکت توسن‌تکنو به معرفی این شرکت و کسب‌وکارهای مرتبط با آن پرداخت و راهکارهای جامع ارائه‌شده آن را در حوزه بانکداری و پرداخت معرفی کرد.

 

امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو در بخشی دیگر به بیان توضیحاتی در خصوص تولید در این سایت پرداخت. شاهرخی با اشاره به ظرفیت و عمق تولید داخل پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد سایت تولید توسن‌تکنو، فرآیند تولید در این سایت را تشریح کرد. مرور فرآیند تولید و کنترل کیفیت محصولات تولیدی در این سایت بخش دیگری از این ارائه بود.

 

مدیران ارشد این دو شرکت سپس با ورود به بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، از نزدیک با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند. بازدید از انبار تجهیزات و قطعات و همچنین در ادامه خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، بخش دیگری از این بازدید بود. کارتخوان Q80 با عمق تولید داخل 34 درصد، محصولی بود که ضمن این بازدید، در خط تولید محصولات پرداخت این سایت در حال تولید بود.

 

در بخش دیگری از این برنامه، خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATM Recycler توسن‌تکنو در حال حاضر با عمق تولید داخل 58 درصد در بانک‌های ملی ایران، اقتصاد نوین، آینده، سامان، انصار، شهر و حکمت ایرانیان در حال ارائه سرویس است و به زودی نصب و راه‌اندازی تعداد بیشتری از آن‌ها توسط بانک‌های مختلف در سطح کشور آغاز خواهد شد.

 

همچنین غزاله‌سادات طباطبائی، سرپرست فروش راهکارهای پرداخت شرکت توسن‌تکنو در بخش دیگری از این بازدید، به ارائه‌ی دمو و تشریح راهکار جدید و جامع ارائه‌شده‌ی این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ پرداخت. در این راهکار که به تازگی و طی یک همکاری مشترک بین توسن‎تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است. ضمن این که این راهکار دارای تأییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت است. در ادامه این برنامه، انبار محصولات تولیدی این سایت مورد بازدید قرار گرفت.

 

ضمن این بازدید، علیرضا غفوری معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور تولید داخل محصولات مورد نیاز صنعت بانکی و پرداخت در کشور را باعث جلوگیری از خروج بی‌رویه ارز از کشور و ارتقای سطح دانش تخصصی نیروهای بومی ارزیابی کرد و تصریح نمود که از طریق تولید داخل این محصولات، مشکلات بسیاری از کسب‎وکارهای مرتبط با این حوزه برای تأمین و استفاده از این تجهیزات رفع خواهد شد. غفوری در ادامه با ابراز خوشحالی و شگفت‌زدگی از توانایی شرکت توسن‌تکنو در این حوزه از راه‌اندازی این سایت تولید تقدیر و برای این شرکت در ادامه این مسیر آرزوی موفقیت کرد. غفوری با اشاره به افزایش نرخ برابری ارز، افزایش قیمت تمام‌شده محصولات بانکی و پرداخت برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی خدمات پرداخت را مورد تأکید قرار داد و راهکار تولید داخل محصولات بانکی و پرداخت را در صورت کاهش قیمت تمام‌شده، باعث رشد و اعتلای اقتصادی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت دانست. معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) در ادامه ضمن بیان این که پیش از این از چند خط تولید محصولات این حوزه در خارج از کشور نیز بازدید داشته است، فرآیند تولید محصولات در سایت تولید توسن‌تکنو را دقیق و حتی پیشرفته‌تر از نمونه‌های خارجی دانست و استفاده از نیروهای جوان و خبره را در این سایت مورد تمجید قرار داد.

 

همچنین جعفر پشامی مدیرعامل شرکت سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها) نیز در گفتگویی کوتاه تولید داخل محصولات بانکی و پرداخت در کشور را موجب افزایش توان اقتصادی کشور، انتقال تکنولوژی به داخل و اشتغالزایی دانست و توجه به افق‌های صادراتی منطقه را مهم ارزیابی کرد. نوسانات نرخ ارز و مشکلات متنوع ناشی از تحریم‌ها نظیر روش‌های انتقال پول، حمل کالاها و …، مواردی بودند که پشامی در صحبت‌های خود به آن‌ها اشاره کرد. وی افزود با وجود این مشکلات، تعیین زمان‌های تحویل دقیق راهکارها به مشتریان آسان نیست و افزایش ریسک و هزینه‌ها را برای شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی راهکار در پی خواهد داشت. پشامی تصریح کرد که چنانچه شرکت‌های تولیدکننده داخلی نظیر توسن‌تکنو بتوانند با مدیریت هزینه‌ها، قیمت‌های رقابتی ارائه کنند، دغدغه‌های شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی خدمات فینتک نظیر سها در زمینه‌ی تأمین کالاها، ارائه‌ی زمان‌بندی‌ها به مشتریان و همینطور موضوع مهم نگهداری، تعمیرات و پشتیبانی حل خواهد شد. مدیرعامل شرکت سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها) انتقال دانش و فناوری به داخل کشور توسط توسن‌تکنو طی کمتر از دو سال را بسیار جالب ارزیابی کرد و دستیابی به عمق تولید داخل 58 درصد برای ماشین دریافت و پرداخت بانکی و همینطور 34 درصد برای کارتخوان‌های پرداخت را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانست.

 

دو شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن (سها)، به عنوان شرکت‌هایی شناخته‌شده‌ و برتر در زمینه‌ی ارائه‌‌ی راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک در کشور، همکاری‌های مشترک بسیاری را با شرکت توسن‌تکنو در حوزه ارائه‌ی راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک در کشور داشته‌اند.

 

فیلمی کوتاه از حاشیه این بازدید تهیه شده که در این لینک قابل مشاهده است.

 

#تولیدی_برای_ایران

/http://tosantechno.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.