تحول در پایانههای فروش به کمک تکنولوژی موبایلی و کانال فراگیر

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛برای چندین دهه، استفاده از پایانهی فروش یا همان POS، تماما بر پردازش تراکنش متمرکز بود. این ابزار، تجربه پرداخت در محلی ثابت به مشتری ارائه میداد که به قدرت و قابلیتهای اتصال وابسته بود و بر اساس آن تعریف میشد. در بیش از ده سال گذشته، روند رو به تغییر پایانهی فروش به سمت تکنولوژی موبایلی، باعث شده مشتریان خواهان تعاملات و خدمات بیشتری از پایانه فروش باشند، در حالی که امکان پردازش تراکنشها را نیز برای آنها فراهم میسازد. همانطور که تکنولوژی باعث تحول تجارت شده است، مشتریان انتظار انعطافپذیری بیشتر، قابلیت عملکرد واکنشگرا و کنترل بیشتر بر پایانه فروش را دارند.