فراخوان حضور استارت‌آپ‌‏ها و ایده ‌پردازان در سومین رویداد نواندیشان فناوری‌‏های مالی

سومین دوره رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی با هدف شناسایی تیم های مستعد حوزه فین‌تک جهت ورود به دوره های شکل‌دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می‌شود.

سومین دوره رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی با هدف شناسایی تیم های مستعد حوزه فین‌تک جهت ورود به دوره های شکل‌دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می‌شود.

شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز نوآوری فناوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) همزمان با برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ 11 و 12 اسفند ماه در مرکز همایش‌‏های برج میلاد، سومین دوره رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی را با هدف شناسایی تیم های مستعد حوزه فین‌تک جهت ورود به دوره‌های شکل‌دهی و شتابدهی مرکز آی‏فینک، برگزار می‌کنند.

تیم‌ها و استارت‌آپ‌‏هایی که موفق به دریافت تأییدیه پذیرش از سوی کمیته ارزیابی ‏شوند، علاوه بر حضور رایگان در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، امکان حضور در مرکز آی‏فینک و شرکت در دوره شکل‏‌دهی و شتابدهی این مرکز و استفاده از خدمات متنوع آن را بدست خواهند آورد.

همچنین تیم‌‏های راه یافته به نمایشگاه، توسط تیم داوری، ارزیابی شده و بسته هدایای ویژه‏ای برای استارت‌آپ‌‏های برتر دراختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

گروه‌‏های مورد ارزیابی:

  • صاحبان ایده
  • ​دارندگان طرح کسب و کار و MVP
  • طرح‏‌های تجاری‏‌سازی شده در قالب شرکت‌‏های نوپا

مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان روز یکشنبه 20/11/1398

روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir و تکمیل فرم‏‌های مربوطه و بارگذاری اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اینترنتی مرکز آی‏فینک www.ifinc.ir  مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی:

  • کلیه مراحل ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان است.
  • حداقل و حداکثر تعداد مجاز اعضاء هر تیم به ترتیب 2 و 5 نفر (با احتساب سرتیم) می‌باشد.
  • هر تیم فقط می‌تواند در یکی از سه گروه “صاحبان ایده”، “دارندگان طرح کسب و کار و MVP” یا ” طرح‌‏های تجاری‏‌سازی شده در قالب شرکت‏‌های نوپا ” ثبت نام کند.
  • ایده‌‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏‌های پرداخت باشند؛ در اولویت قرار دارند. جهت اطلاع از محورهای همایش به پایگاه اینترنتی http://conf.mbri.ac.ir/ebps9 مراجعه نمایید.
  • مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، تطابق با نیاز بازار، مقیاس پذیری، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد، پتانسیل درآمدزایی طرح و عدم حضور در رویدادهای مشابه یا دوره‌‏های گذشته این رویداد از اهم شاخص‌‏های ارزیابی خواهند بود.
  • مسئولیت و تبعات قانونی هر گونه کپی‏ برداری از ایده‌‏ها و طرح‏‌های ثبت شده قبلی بر عهده تیم‏‌های ارائه‌‏دهنده خواهد بود.
  • هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه‌‏سازی جهت حضور تیم‏‌های برتر در نمایشگاه توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.

در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، مراتب را به آدرس الکترونیک noandishan@isc.co.ir و یا شماره تلفن 72351500-021 (در ساعات اداری) منعکس نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.