چگونگی دریافت وام فوری بدون ضامن از بانک تجارت

شاید همیشه این سوال در ذهن شما بوده که چگونه می‌توان بدون ضامن با نرخ سود کم و بدون درگیری‌های مربوط به کاغذ بازی‌ بانکی وام گرفت؟ یا همان روزی که به پول نیاز دارید بتوانید وام‌تان را فوری دریافت و شرایط باز پرداخت آن را نیز خودتان تعیین کنید؟

دریافت 85 درصد از مبلغ سپرده به صورت وام آنی

با تسهیلات آنی بانک تجارت می‌توانید وام فوری، بدون ضامن و با نرخ سود کم دریافت کنید. برای دریافت تسهیلات بانک تجارت لازم است به یکی از شعب این بانک مراجعه و پول خود را سپرده کنید و تا 85 درصد از مبلغ سپرده خود را به صورت آنی وام دریافت کنید.

 

آیا این وام نیاز به ضامن دارد؟

این وام نیاز به ضامن ندارد. در واقع سپرده شما به عنوان ضامن شما محسوب می‌شود. نکته مثبت این طرح تسهیلاتی این است که به سپرده شما سود تعلق می‌گیرد.

بانک تجارت با اجرای طرح تسهیلات آنی این امکان را فراهم کرده است که اشخاص حقیقی بتوانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات این طرح با نرخ سود کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی استفاده کنند.قابل ذکر است نرخ سود تسهیلات در بانک مرکزی 18% تعیین شده است، در صورتیکه بالاترین نرخ سود تسهیلات در طرح آنی بانک تجارت 15 % است.

زمان انتظار برای دریافت وام

از مزایای این طرح اعطای تسهیلات در همان روز افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری و تکمیل مدارک است. همچنین یکی از مزایای بزرگ طرح وام آنی بانک تجارت، این است که افراد می‌توانند تسهیلات خود را از طریق تهاتر غیرمستقیم به فرد دیگری واگذار کنند.

جدول سقف تسهیلات اعطایی

طرح آنی‌بانک تجارت این امکان را فراهم کرده است که سپرده‌گذاران بتوانند بر اساس توانایی و همچنین نیاز خود سود سپرده و زمان‌بندی بازپرداخت اقساط را خودشان تعیین کنند. جدول زیر شرایط دریافت تسهیلات  بر اساس سود 5، 10 و 15 درصدی را نشان می‌دهد.

با توجه به آنچه در جدول بالا آمده است مدت زمان سپرده‌گذاری در این طرح از 12 ماه تا 36 ماه متغییر است. سقف‌های 200 ، 250 و 300 میلیون تومانی به ترتیب متعلق به سپرده هایی با سود 15 درصدی ، 10 درصدی و 5 درصدی است.

نوع عقد طرح تسهیلات آنی بانک تجارت

اعطای تسهیلات طرح آنی در قالب عقد مرابحه عادی است. در این طرح مشتری امین بانک تلقی شده و وجه تسهیلات به حساب او واریز می‌شود.

چند نکته که برای  استفاده از طرح تسهیلات آنی بانک تجارت باید به آن توجه کنید:

*در صورت واگذاری امتیاز تسهیلات، سپرده گذار به عنوان ضامن و متعهد، ذیل قراردادهای تنظیمی با تسهیلات گیرنده را امضا کرده و متعهد و ملزم به ایفای آن خواهد بود.

*ابطال سپرده قبل از سررسید تسهیلات منوط به تسویه کامل قرارداد است و نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها با احتساب 5% کاهش از زمان افتتاح سپرده سرمایه گذاری محاسبه مجدد و تعدیل می‌شود.

* سپرده های تودیعی طرح باید تا پایان مدت قراداد تسهیلات، با نرخ زمان افتتاح سپرده تمدید شوند.

* سپرده‌های تودیعی موضوع طرح مشمول سود قطعی پایان دوره نمی‌شوند.

* در صورت عدم بازپرداخت سه قسط متوالی نسبت به ابطال سپرده تودیعی و تسویه کل بدهی قبل از سررسید اقدام می‌شود. ( با اخذ سود قسط جاری و 10% از فرع اقساط آتی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.