یازدهمین رویداد فیناپ با حمایت گروه بهسازان فردا برگزار می‌شود

در فیناپ یازدهم همچون دوره‌های گذشته پنل‌های تخصصی با محوریت بیان چالش‌های حوزۀ فین‌تک برگزار خواهد شد . پنل رگولاتوری و فین‌تک با حضور مدیران بانکی و فناوری کشور برگزار خواهد شد که در این پنل «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، «مرتضی ترک‌‌تبریزی» معاون فناوری اطلاعات بانک ملت و رئیس هیأت مدیره گروه بهسازان فردا، «نیما امیرشکاری» کارشناس بانکداری الکترونیک و فناوری‌های مالی و «مهدی عبادی» دبیر انجمن فین‌تک حضور خواهند داشت.

بخش جایزه نهال فین‌تک بخش جدید رویداد فیناپ است که برای نخستین‌بار در صنعت فین‌تک ایران منتخب‌های این حوزه را معرفی و از آنها تقدیر خواهد کرد. این بخش که با همکاری کمیته‌ای علمی متشکل از مدیران و متخصصان حوزۀ فین‌تک درحال برگزاری است نتایج نهایی آن روز 1 اسفند و در بخش پایانی رویداد فیناپ اعلام خواهد شد. همچنین در این بخش رأی‌گیری مردمی هم در وب‌سایت رویداد فیناپ فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند به نامزدهای منتخب خود رأی داده و نتیجۀ آرای مردمی را مشاهده کنند.

یازدهمین رویداد فیناپ

گفتنی است؛ تیم فیناپ بخشی از درآمد بلیت‌فروشی یازدهمین رویداد فیناپ را به مؤسسه خیریه کودکان فرشته‌اند اختصاص خواهد داد و تمام شرکت‌کننده‌ها با خرید بلیت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند از طریق لینک  https:/evand.com/events/finup11 ثبت‌نام کنند. همچنین، آخرین اخبار و اطلاعات در وب‌سایت این رویداد به نشانی http://finupevent.ir  و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسۀ finupevent  قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.