سهولت و سرعت بیشتر در پرداخت‌ بدون حضور کارت با کیف پول Qpay ایوا

امروزه در کنار ارائه خدمات گسترده، امنیت پرداخت‌های بدون حضور کارت، سهولت استفاده، سرعت انجام تراکنش و محیط کاربری مناسب، ارکان اصلی رضایتمندی و داشتن تجربه کاربری خوب را در اپلیکیشن‌های پرداخت تشکیل می‌دهند.

با حذف رمز دوم ثابت از هشتم دی ماه و عملیاتی شدن گام به گام رمز دوم پویا در بانک‌های کشور، به زودی تمامی کاربران هنگام انجام پرداخت‌های بدون حضور کارت و بالای صد هزارتومان (در 24 ساعت) باید از یکی از روش‌های دریافت رمز دوم پویا استفاده کنند.

دریافت رمز دوم پویا با حداقل 6 رقم از طریق سه روش اپلیکیشن رمز ساز، سامانه USSD و سامانه پیامکی، زمان‌بر است و استفاده از آن در زمان مشخص بین 60 تا 120 ثانیه محدودیت دارد. بنابراین طی کردن فرایند‌های دریافت این رمز، مخصوصا  اگر هر روز مجبور به انجام چندین تراکنش اینترنتی بالای 100 هزار تومان باشید، کار را سخت می‌کند. در چنین شرایطی و با توجه به اهمیت سرعت و سهولت در پرداخت‌های بدون حضور کارت برای کاربران، استفاده از کیف پول  ایوا به عنوان راهکاری شناخته می‌شود که ضمن افزایش امنیت تراکنش‌ها، نیاز به طی کردن مراحل دریافت رمز پویا را از بین می‌برد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد قبلاً از طریق کیف پول خود به نام  QPay کارتخوان‌های سداد و اپلیکیشن ایوا را به یکدیگر متصل کرده بود. با این روش امکان پرداخت مبلغ خرید به واسطه QR کد دریافتی از فروشنده و با استفاده از اپلیکیشن ایوا فراهم شده است تا  کاربران ایوا بتوانند بدون کارت بانکی و با استفاده از گوشی موبایل خود از کارت‌خوان‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در فروشگاه‌های سراسر کشور خرید کنند. حالا با توسعه کیف پول ایوا، کاربران این اپلیکیشن از این به بعد قادرند از محل کیف پول نیز وجه خرید خود را پرداخت کنند.

امکانات اپلیکیشن ایوا

اپلیکیشن پرداخت ایوا که خدمات متنوعی همچون خرید شارژ و بسته اینترنت، کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بلیت اتوبوس، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، اعلام موجودی، پرداخت عوارض خروج، خرید بیمه، پرداخت‌های سازمانی، پرداخت وجوهات شرعی و کمک به نیازمندان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، حالا با توسعه کیف پول«QPay» ، امکان پرداخت مبلغ خرید از این طریق را نیز فراهم کرده است. بعلاوه آنکه پرداخت وجه تمامی سرویس های ذکر شده در داخل اپلیکیشن نیز از محل کیف پول، امکان پذیر می باشد.

کیف پول Qpay ایوا

کیف‌پول ایوا

در  چند ماه اخیر پرداخت الکترونیک سداد بیشترین تمرکز خود را در خصوص اپلیکیشن ایوا بر روی توسعه سرویس کیف پول Qpay  و پرداخت مبتنی بر QR کد قرار داده است و با این اقدام عملا امکان پرداخت از محل کیف پول اپلیکیشن ایوا در محل فروشگاه‌هایی که پرداخت QR کد آنها فعال شده است وجود دارد. بنابراین کاربران ایوا می‌‌توانند از طریق کیف پول این اپلیکیشن، خرید خود را در فروشگاه‌ها به راحتی انجام دهند.

همچنین در حال حاضر دکمه دریافت رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بالای 100 هزار تومان در صفحه پرداخت اپلیکیشن ایوا قرار گرفته است، اما همانطورکه گفتیم کیف پول‌ QPay ابزار راحت‌تری برای پرداخت است، زیرا کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند بدون دغدغه وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم پویا از طریق کیف پول Qpay، تراکنش‌های تا سقف 200 هزار تومان را سریع‌تر و بدون نیاز به رمزدوم پویا انجام دهند. همچنین باید بدانید که سقف موجودی کیف پول ایوا در حال حاضر یک میلیون تومان است.

امنیت کیف پول ایوا

پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر اقداماتی که در راستای بهبود تجربه کاربری کیف پول ایوا انجام داده است، تلاش کرده امنیت کاربران این اپلیکیشن را نیز تضمین کند. هم‌اکنون شارژ کیف پول Qpay و امکان خرید از طریق آن، تنها با انطباق کد ملی دارنده کارت با شماره تلفن ثبت شده در ایوا امکان پذیر است. همچنین پرداخت الکترونیک سداد در حال پیاده‌سازی طرح‌هایی است تا به زودی سرویس‌های جدیدی را به اپلیکیشن ایوا اضافه کند. این شرکت تلاش می‌کند پیاده‌سازی این سرویس‌ها تا پایان سال انجام شود؛ زیرا در نهایت کیف پول Qpay ، این قابلیت را ایجاد می‌کند که تمام سرویس‌هایی که از طریق ایوا قابل دسترسی است امکان استفاده از طریق کیف پول را هم داشته باشند.

تراکنش بیشتر در ایوا، شارژ بیشتر کیف پول Qpay

امروزه با نصب اپلیکیشن ایوا و انجام هر تراکنش، مبلغی در کیف پول Qpay  هم شارژ می‌شود و امتیازی به کاربر تعلق می‌گیرد. همچنین با معرفی کاربر جدید، جایزه آن در قالب کیف پول به کاربران داده می‌شود و قرار است بسیاری از جوایز قرعه‌کشی‌های اپلیکیشن ایوا و حتی پرداخت الکترونیک سداد در قالب شارژ کیف پول باشد.

برای اطلاعات بیشتر و نصب اپلیکیشن ایوا  وارد آدرس www.ivaapp.com شوید، یا عدد 1 را به 2000444 ارسال کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.