خدمات پرداخت الکترونیک سداد به کسب‌وکارهای نوآور

در حاشیه دوازدهمین همایش وب و موبایل ایران که 24 و 25 بهمن‌ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، به سراغ  امیرحسین صادقی، مشاور مدیر عامل و راهبر سرمایه‌گذاری و نوآوری پرداخت الکترونیک سداد رفتیم تا از خدمات حمایتی که پرداخت الکترونیک سداد در سطوح مختلف به کسب‌وکارهای نوآور ارائه می‌کند مطلع شویم. شرح  این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

دلیل حضور پرداخت الکترونیک سداد در دوازدهمین همایش وب و موبایل ایران

صادقی در رابطه با دلایل حضور شرکت در دوازدهمین همایش وب و موبایل ایران اینگونه توضیح داد: «پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک به کسب‌وکارهای آنلاین خدمات ارائه می‌کند. دغدغه‌ شرکت در راستای یافتن راهکارهایی برای ارتقای خدمات ارائه شده به کسب‌وکارها از جمله دلایل حمایت ما از این جشنواره است. در پرداخت الکترونیک سداد به دنبال این هستیم که استارت‌آپ‌ها را با ظرفیت‌های سازمانی خود آشنا کنیم و در عین حال ظرفیت سازمانی، حقوقی و شخصی کسب‌وکارهای نوپا را بشناسیم.»

خدمات سداد برای  کسب‌وکارها

او با تاکید بر اینکه پرداخت الکترونیک سداد با اتخاذ استراتژی‌های خاص با تمامی کسب‌وکارها کوچک، متوسط و بزرگ تعامل می‌کند، افزود: «خدمات سداد در سه سطح؛ اشتراک بازار، تکنولوژی و سرمایه‌گذاری به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. در اشتراک بازار تمرکزمان بر روی توسعه کسب‌وکار است. در واقع قصد داریم اکوسیستمی از کسب‌وکارهای نوپا ایجاد و برای آنها ارزش خلق کنیم و از ارزشی که این کسب‌وکارها ایجاد می‌کنند، شاهد توسعه بازار برای هر دو طرف باشیم. در واقع زنجیره ارزشی که از این طریق ایجاد می‌شود به جذب مشتری، پاسخ به نیاز‌های آنها و ارتقای خدمات کسب‌وکارها کمک زیادی خواهد کرد.»

تکنولوژی‌هایی را از نظر فنی توسعه دادیم که در رشد کسب‌وکارها موثر هستند. در واقع دیگر نیازی نیست کسب‌وکارها زمان و هزینه‌ خود را صرف آماده‌سازی زیرساخت‌‌های فناوری کنند. او با بیان این مطالب ادامه داد: «سداد نگاه متفاوتی به سرمایه‌گذاری دارد و به دنبال مسائلی همچون اخذ سهام و کسب سود از این طریق نیست. در واقع روی کسب‌وکارهایی که برای رشد به حمایت مالی نیاز دارند سرمایه‌گذاری می‌کنیم و زمانی که آنها رشد کنند، بازار کسب‌وکار ما نیز توسعه خواهد یافت.»

سهولت دسترسی به خدمات

سداد اولین شرکت پرداخت الکترونیک است که بر روی پلتفرم ایران نوآفرین قرار گرفته است. بنابراین متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نوآفرین از درگاه پرداخت الکترونیکی سداد برای کسب‌وکار خود استفاده کنند.

مشاور مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به این مطالب، در رابطه با سهولت اخذ درگاه پرداخت الکترونیکی بر روی پلتفرم ایران نوآفرین، گفت: «زمان فرایند اخذ درگاه اینترنتی را کاهش داده‌ایم. در واقع  کسب‌وکارها پس از دریافت ای‌نماد، درخواست درگاه پرداخت خود را به پرداخت الکترونیک سداد ارائه و از خدمات درگاه پرداخت استفاده می‌کنند. همچنین از جمله مشکلات کسب‌وکارها نداشتن ای‌نماد است که در حال حاضر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و از طریق پلتفرم نوآفرین، این مسائل را حل می‌کنیم.»

خدمات پرداخت الکترونیک سداد به کسب‌وکارهای نوآور

صادقی ادامه داد: «دسترسی به خدمات کیف پول (Qpay) از طریق پلتفرم نوآفرین نیز به زودی فراهم خواهد شد. برنامه‌هایی برای توسعه کسب‌وکارمان داریم و در این مسیر تمایل داریم با سازمان‌های دیگر نیز همکاری کنیم.»

همکاری کسب‌وکارها با پرداخت الکترونیک سداد

راهبر سرمایه‌گذاری و نوآوری در پاسخ به این سوال که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط چگونه می‌توانند با پرداخت الکترونیک سداد همکاری‌ کنند، گفت: «یکی از مسیر‌ها برقراری ارتباط از طریق شماره تماس اعلام شده در سایت شرکت است. استارت‌آپ‌ها اگر با هدف دریافت درگاه پرداخت با شرکت تماس بگیریند خارج از چارچوبی که وجود دارد به درخواست آنها رسیدگی خواهد شد. سامانه نوآفرین نیز یکی از راه های ارتباطی با ما است. همچنین حضور پرداخت الکترونیک سداد در جشنوراه وب و موبایل نیز فرصتی برای شروع این همکاری به شمار می رود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.