همه خدمات اپلیکیشن سکه؛ سامانه کیف پول همراه به‌پرداخت ملت

دیگر نیازی به خروج از خانه و یا محل کار برای کارهای بانکی نخواهید داشت، با اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت می‌توانید بسیاری از امور بانکی و پرداختی خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید در فروشگاه‌های طرف قرارداد با سکه، مبلغ مورد نظر را با تلفن همراه خود پرداخت کنید. سکه جایگزین مطمئنی برای کیف پول شماست.

ما در ادامه، خدمات اپلیکیشن سکه را بررسی کرده‌ایم:

پرداخت اقساط تسهیلات

با استفاده از سکه، بدون مراجعه به بانک می‌توانید نسبت به پرداخت تسهیلات بانک ملت اقدام کنید. برای اینکار ابتدا شماره قرارداد و مبلغ مورد نظر خود را وارد و سپس فرایند پرداخت را انجام دهید. همچنین می‌توانید در این بخش حق بیمه تامین اجتماعی خود را پرداخت کنید.

آی تی بورس

امکان دسترسی به خدماتی همچون فروش سهام عدالت، دریافت رایگان کد بورسی، نوبت‌گیری دفاتر پیشخوان و آموزش بورس، در منوی «آی تی بورس» اپلیکیشن سکه فراهم شده است. در این سرویس همچنین مراکز احراز هویت برای فرد متقاضی نمایش داده می‌شود.

احراز هویت آنلاین

افرادی که قصد ورود به بازار بورس را دارند، بدون مراجعه حضوری و رایگان می توانند پس از دریافت کد بورسی نسبت به احراز هویت سجام از طریق اپلیکیشن سکه اقدام کنند.

پرداخت تاکسی

با استفاده از این سرویس می‌توانید نسبت به پرداخت آنلاین کرایه تاکسی با استفاده از اسکن بارکد و یا وارد کردن شماره بارکد اقدام کنید.

رتبه‌بندی اعتباری

رتبه اعتباری عددی است بین 0 تا 900 که بر مبنای رفتار هر شخص در شبکه بانکی کشور به وی اختصاص می یابد. هرچه این عدد بیشتر باشد، وضعیت اعتبـاری وی بهتـر بوده و ریسک معامله با ایشان کمتر خواهد بود. با استفاده از اپلیکیشن سکه می‌توانید نسبت اخذ دریافت رتبه اعتباری اقدام کنید.

سرویس «اعتبارسنجی» وضعیت سوابق چک‌های برگشتی، بدهی‌های گمرکی و مالیاتی، تسهیلات دریافتی از بانک‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های لیزینگ و صندوق‌های عضو سامانه اعتبارسنجی، استعلام سوء پیشینه، قراردادهای در جریان و خاتمه یافته، وجه الضمان بانکی و… اشخاص حقیقی و حقوقی را به صورت آنلاین بررسی و نمایش می‌دهد.

کیف پول

با شارژ کیف پول الکترونیکی سکه بدون دردسرهای وارد کردن اطلاعات بانکی و رمز دوم پویا تمام پرداخت‌های خود را از این طریق انجام دهید. کیف پول سکه امکان انتقال اعتبار به سایر کیف‌پول‌ها و به حساب‌های بانکی را فراهم کرده است.

بعد از استفاده از کیف پول امتیاز دریافت خواهید کرد و امکان تبدیل تمام یا بخشی از امتیاز خود به اعتبار کیف پول را دارید.

بارکدخوان

برای استفاده از قابلیت پرداخت با QR، پس از نمایش QR مربوط به تراکنش خرید بر روی پایانه فروشگاهی به پرداخت ملت، آیکن QR را از صفحه خانه اپلیکیشن سکه انتخاب کنید. سپس QR نشان داده شده روی صفحه نمایش پایانه را اسکن کرده و مراحل پرداخت را با وارد کردن رمز دوم کارت، تاریخ انقضاء و CVV2 بر روی اپلیکیشن سکه تکمیل کنید.

همچنین جهت دریافت وجه از دوستان خود می­توانید QR مربوط به خود را از قسمت “شناسه کیف من” با دوستان خود به اشتراک بگذارید و براحتی از آن­ها پول دریافت کنید.

دستیار صوتی اپلیکیشن «سکه»

دستیار هوشمند صوتی با عنوان «سکه‌یار»، دارای این قابلیت است که با شنیدن صدای مشتری، درخواست او را عملیاتی می‌کند؛ به‌طور مثال اگر بخواهید یک شارژ 10.000 ریالی برای تلفن همراه خریداری کنید، اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده و درخواست خود را در قسمت دستیار هوشمند به‌صورت صوتی بیان می‌کنید. بدین‌ترتیب، بدون استفاده از کلیک یا دستور نوشتاری، مستقیم به مرحله پرداخت خواهید رسید و سرویس مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

خدمات بیمه‌ای

با سکه دیگر نیازی نیست برای خرید بیمه‌نامه‌هایی همانند شخص ثالث نقدی و اقساطی، بدنه نقدی و اقساطی، آتش سوزی، عمر و بازنشستگی و تکمیلی به یکی از  نمایندگی‌های بیمه بروید. برای خرید آنلاین بیمه‌نامه تنها کافی‌است در صفحه اصلی اپلیکیشن سکه روی گزینه «خدمات بیمه‌ای» کلیک کنید.

پرداخت از طریق تکنولوژی (NFC)

دارندگان کارت‌های بانک ملت می‌توانند پس از نصب و فعالسازی اپلیکیشن سکه برروی گوشی موبایل اندرویدی و مجهز به NFC خود، شماره کارت بانکیشان و همچنین رمز دوم کارتشان را در این سامانه به صورت امن ذخیره سازی کرده و از این پس هنگام خرید از پایانه‌های فروشگاهی به پرداخت ملت به جای کشیدن کارت بروی پایانه، موبایل خود را به پایانه فروشگاهی نزدیک کرده و رمز اول آن را وارد کرده و سپس تراکنش خرید را انجام دهند.

پرداخت از طریق تکنولوژی (NFC) با اپلیکیشن سکه

نما پرداخت

در منوی پرداخت می‌توانید با وارد کردن شماره پایانه موبایلی فروشگاهی که این اپلیکیشن از آن حمایت می‌کند و یا اسکن بارکد فروشگاه مبلغ تراکنش را وارد نموده و پرداختتان را انجام دهید. بعد از واردکردن این اطلاعات باید اطلاعات کارتتان را وارد کنید تا فرآیند پرداخت تکمیل شود.

شماره فروشگاه، شماره پایانه ی موبایلی پذیرنده است که متقاضیان دریافت پایانه موبایلی می‌توانند در خواست خود را از طریق سایت به پرداخت ملت ارسال کنند.

در انتها کاربر می‌تواند رسید تراکنش خود را ببیند و به اشتراک بگذارد و بابت استفاده از این سرویس 20 امتیاز دریافت نماید . همچنین بعد از پرداخت نوتیفیکیشن تراکنش موفق برای پذیرنده نیز ارسال می شود.

پذیرنده می‌تواند از طریق صفحه مدیریت پایانه در سکه ریز تراکنش‌های صورت گرفته را مشاهده و گزارش آن را به اشتراک بگذارد.

همراه هوشمند

با استفاده از پیشخوان همراه هوشمند می‌توانید خدمات بورسی دریافت کنید. همچنین امکان دسترسی به سرویس‌هایی همچون خرید شارژ و  سیم‌کارت در این گزینه اپلیکیشن سکه فراهم است.

پرداخت قبوض

کاربران می‎توانند از طریق وارد کردن شناسه قبض (برق، موبایل، تلفن‌ثابت، گاز، آب، جریمه خودرو و قبوض خدماتی)، شناسه پرداخت و یا از طریق بارکدخوان سایر قبوض خود را از طریق کارت‌های بانکی و یا از طریق کیف پول پرداخت کنند.

امکان استعلام بدهی و پرداخت قبض و مشاهده سوابق پرداخت قبض برق (تسویه آنی بدهی ) ، استعلام و پرداخت قبض موبایل از طریق وارد کردن شماره موبایل(تسویه آنی بدهی)، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره تلفن (میان دوره و پایان دوره)، استعلام و پرداخت قبض گاز از طریق شماره اشتراک گاز، استعلام و پرداخت قبض آب، استعلام و پرداخت قبض جریمه از طریق وارد کردن پلاک خودرو از ویژگی های متمایز سکه می‌باشد.

خرید شارژ

برای خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل، حتی با مبالغ کمتر از 10.000 ریال، کافی‌است شماره تلفن همراه مورد نظر خود را وارد کنید و چناچه ترابرد کرده‌اید اپراتور خود را اصلاح کنید.

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه به صورت دستی ، درج خودکار شماره سیم­کارت،استفاده از لیست شماره های پرتکرار و یا از طریق انتخاب از لیست مخاطبین ، مقادیر مختلف شارژ برای کاربر نمایش داده می شود .  پرداخت از طریق کارت های بانکی وکیف پول امکان پذیر است .

کارت به کارت

اپلیکیشن سکه امکان کارت به کارت از مبدا 27 بانک‌ مختلف اعم از بانک‌های بانک ملت، ملی،  پاسارگاد، تجارت، پارسیان، اقتصادنوین، آینده، دی، سامان، انصار، شهر، پست بانک، مهراقتصاد، سرمایه، قوامین، حکمت ایرانیان، صنعت و معدن، ایران زمین، خاورمیانه، رفاه، سپه، کشاورزی، موسسه نور، موسسه ملل، موسسه توسعه، بانک توسعه صادرات و بانک سینا را فراهم کرده است.

از قابلیت های اپلیکیشن سکه ذخیره کارت‌های بانکی تحت عنوان “کارت‌های من “و “کارت‌های مقصد ” می‌باشد که در هنگام انتقال وجه می‌توانید کارت مورد نظر را از میان لیست کارت‌ها جستجو کنید. همچنین اگر کارتی به عنوان پیش فرض در سکه تعریف شده باشد، امکان استفاده از شماره موبایل مقصد نیز وجود دارد.

 بسته اینترنت

برای شارژ اینترنت (ایرانسل، همراه اول و رایتل) تنها کافی است که شماره همراه و نوع بسته اینترنتی موردنظر را انتخاب کنید.

خدمات خودرو

با اپلیکیشن‌ سکه، دیگر نیازی به خرید برچسب و شارژ آن برای پرداخت عوارض آزادراه‌ها نیست. شما می‌توانید با سکه عوارض آزادراه‌ها، عوارض طرح آلودگی هوا و جریمه خودرو را استعلام کنید و پرداخت خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید از اشتراک امداد سیار ایران خودرو بهره‌مند شوید.

بلیت مترو

با اپلیکیشن سکه می‌توانید از هر مکان و در هر زمانی، به صورت آنلاین بلیت مترو خود را خریداری کنید.

تاییدیه تحصیلی

متقاضیان دریافت تاییدیه تحصیلی کافیست وارد اپلیکیشن سکه شوند و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند و پس از سپری کردن مراحل درخواست تاییدیه تحصیلی شما به صورت‌ آنلاین ثبت خواهد شد.

درخواست پذیرندگی

افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با لمس گزینه «درخواست پذیرندگی» درخواست خود برای دریافت پایانه فروشگاهی و پایانه اینترنتی را ثبت کنند. امکان پیگیری درخواست در این منو وجود دارد. همچنین می‌توانند الزامات امنیتی پذیرندگان را در این بخش بخوانید.

خدمات سفر

برای خرید اینترنتی بلیت قطار و هواپیما می‌توانید از  اپلیکیشن سکه در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی بلیت رفت و برگشت را رزرو و خریداری کنید.

مشاهده موجودی و گردش کارت

اپلکیشن سکه امکان مشاهده موجودی کلیه کارت‌های بانکی را فراهم کرده است. برای اینکار توجه داشته باشید که شماره موبایل و کارت مورد نظر باید متعلق به یک نفر باشد. همچنین کاربران سکه می‌توانند از 10 گردش آخر حساب کارت ملت خود مطلع شوند.

خدمات پستی

پستکس سامانه با بهره گیری از انواع خدمات پستی داخلی و خارجی اکسپرس به‌صورت درب تا درب و با قیمت‌هایی ویژه خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

 نیکوکاری

با لمس آیکون نیکوکاری در صفحه اصلی سکه، موسسات خیریه مورد نظر خود را انتخاب و سپس مبلغ کمک را وارد کنید.

سرگرمی و تلویزیون

تماشـا و دنبال کردن برنامه‌های زنده در هر مکان با آسودگی خاطر و با بهترین کیفیت ممکن می‌تواند کمترین انتظار شما از این سرویس «سرگرمی و تلویزیون» اپلیکیشن سکه باشد.

سوپرمارکت اینترنتی

با سکه می‌توانید از سوپرمارکت­‌های اطراف خود ثبت سفارش کرده و ضمن دریافت تخفیف، آنلاین پرداخت و سفارش خود را در محل خود دریافت کنید.

تخفیف‌های جادویی

همراهان سکه می‌توانند با کسب امتیاز بعد از هر تراکنش امتیاز خود را برای دریافت سکه شانس طلایی، نقراه ای و برنزی که جایزه آن قطعی و به انتخاب خود کاربر است استفاده کند.

دریافت رمز پویا

با توجه به قوانین جدید بانک مرکزی هر شخص در روز می تواند تنها 1.000.000ریال را با استفاده از رمز ایستا استفاده نماید. اپلیکیشن سکه جهت سهولت کاربران امکان دریافت رمز پویا کلیه کارت‌های شتابی را در صفحات پرداخت خود فراهم آورده است. رمز از طریق پیامک برای کاربران ارسال خواهد شد.

امتیازگیری

با هر تراکنشی که در اپلیکیشن سکه انجام می‌دهید امتیاز دریافت و در قرعه‌کشی اپلیکیشن سکه شرکت خواهید کرد.

  • پرداخت: 20 امتیاز
  • خرید شارژ: 30 امتیاز
  • کارت به کارت: 10 امتیاز
  • پرداخت قبض: 20 امتیاز
  • خرید بسته اینترنت: 30 امتیاز
  • خرید بلیت رجا: 20 امتیاز
  • خرید بیمه نامه: 50 امتیاز
  • نیکو کاری: 10 امتیاز
  • دعوت از دوستان: 500 امتیاز
  • تکمیل پروفایل: 500 امتیاز
  • شارژ کیف پول به ازای هر 10 هزار تومان: 15 امتیاز

انتقال وجه از کارت یک بانک به کارت همان بانک شامل امتیاز نمی‌باشد.

از ویژگی‌های سکه

امکان پرداخت‌های زیر 100.000 ریال توسط کارت‌های ملت در اپلیکیشن‌های دیگر مقدور نمی‌باشد و تنها بروی اپلیکیشن سکه این امکان برای شما برقرار گشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.