دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن

روش دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن از طريق سامانه پيامکی و اپلیکیشن به همراه اینفوگرافیک و فیلم در این گزارش آورده شده است.

با توجه به افزایش مخاطرات ناشی از برداشت‌های غیر مجاز و سوءاستفاده از کارت‌های بانکی در تراکنش‌های اینترنتی، بانک صنعت و معدن همانند سایر بانک‌ها اقدام به راه اندازی خدمتی جدید به نام رمز دوم پویا کرده است. در ادامه این مطلب روش‌های فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن آورده شده است.

مشتریان بانک صنعت و معدن می‌توانند از طریق سامانه پیامکی و یا اپلیکیشن رمزساز به شرح ذیل نسبت به دریافت و فعال‎سازی رمز دوم پویای خود اقدام کنند.

دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن از طریق پیامک

برای دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن از طریق پیامک مراحل زیر را طی کنید:

1- مراجعه به یکی از شعب بانک صنعت و معدن به منظور تایید شماره تلفن همراه خود

2- تکمیل فرم تایید شماره تلفن همراه

پس از یک روز کاری، با انتخاب گزینه “دریافت رمز پویا از طریق پیامک” در تمام درگاه‌های غیرحضوری، رمز دوم پویا برای شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا از طریق اپلیکیشن رمزساز

1- اپلیکیشن رمزساز  را دانلود و نصب کنید.

2- پس از نصب کاربر باید از طریق اینترنت بانک خود نسبت به فعال‌سازی اپلیکیشن رمزساز اقدام کند. اگر کاربر فاقد اینترنت بانک است باید به یکی از شعب بانک صنعت و معدن مراجعه کند.

3- بعد از طی کردن مراحل فعال‌سازی اپلیکیشن رمزساز کاربر باید وارد اپلیکیشن شود.

4- سپس گزینه فعال‌سازی “رمز دوم کارت” را انتخاب نماید. در اینجا دو صفحه روی گوشی کاربر نمایش داده می‌شود که باید با حرکت دست به صفحه بعدی برود و گوشی تلفن خود را روبروی QR نمایش داده شده در اینترنت بانک قرار دهد.

5- اپلیکیشن رمزساز ، QR را اسکن می‌کند و از کاربر می‌خواهد جهت ورود به اپلیکیشن، یک رمز 6 را  بعنوان رمز ایستای ورودی تعیین کند.

6- اپلیکیشن رمزساز در مرحله بعدی از کاربر می‌خواهد کد امنیتی 4 رقمی پیامک شده که به شماره ثبت شده  او در بانک ارسال شده است را وارد نماید. کاربر کد امنیتی را وارد می‌کند و درصورت تایید اطلاعات وارد شده توسط سرور بخش رمزساز، اپلیکیشن فعال می‌شود.

7- در صفحه بعد، رمز دوم پویا نمایش داده می‌شود که می‌توان از آن هنگام انجام تراکنش‌های اینترنتی استفاده کرد.

دریافت رمز دوم پویای بانک صنعت و معدن

 

 

روش دریافت رمز دوم یکبارمصرف غیرحضوری همه بانک‌ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.