روش دریافت رمز دوم پویای بانک قوامین از طریق اپلیکیشن

طبق بخشنامه بانک مرکزی استفاده از رمز دوم پویا یا یکبارمصرف برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بالای 100 هزارتومان اجباری است. در این راستا بانک قوامین همانند سایر بانک‌ها ایجاد زیرساخت ارائه رمز دوم یکبار مصرف را در دستور کار خود قرار داده است. مشتریان بانک قوامین می‌توانند با نصب نرم افزار«جی بی رمز» به صورت بسیار سریع و آسان رمز دوم پویا یا یکبار مصرف دریافت کنند. در ادامه مراحل فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک قوامین آورده شده است.

فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک قوامین

برای فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک قوامین از طریق نرم افزار جی بی رمز باید مراحل زیر را طی کنید:

1- نرم افزار جی بی رمز را از طریق مراجعه به این سایت دانلود و نصب کنید.

2- سپس به یکی از خودپردازهای بانک قوامین مراجعه و از منوی نمایش داده شده گزینه تغییر رمز را انتخاب کنید.

3- سپس گزینه  فعال‌سازی رمز پویا را انتخاب کنید.

4- یک رسید از طریق خودپرداز در اختیار شما قرار می‌گیرد که حاوی یک شماره سریال 8 رقمی است. همزمان یک کد 8 رقمی نیز به تلفن همراه ثبت شده مشتری در سیستم بانکی ارسال خواهد شد.

5- برای طی کردن ادامه مراحل به نرم افزار جی بی رمز مراجعه کنید.  پس از ورود به نرم افزار  سه گزینه (کارت‌ها، افزودن کارت‌ها و تنظیمات) در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. در اینجا باید گزینه «افزودن‌ کارت‌ها» را لمس کنید.

6- در صفحه نمایش داده شده نسبت به وارد کردن یک اسم به نام عنوان کارت (کارت نقدی، بن کارت و..) اقدام کنید. سپس کد 8 رقمی دریافت شده از خودپرداز را در قسمت شماره سریال وارد کنید. همچنین  باید رمزی که به تلفن همراه شما ارسال شده است را در قسمت کد فعالسازی وارد کنید. با زدن دکمه ارسال، کارت مشتری به لیست کارت‌ها اضافه خواهد شد.

7- برای دریافت رمز دوم پویا کافی است «گزینه کارت‌ها» را انتخاب کنید. کارت‌هایی که به سامانه اضافه شده است به صورت لیست در این صفحه نمایش داده می‌شود و در کنار آن هر 60 ثانیه رمز دوم تولید خواهد شد.

در صورت نیاز به حذف کارت از «صفحه کارت‌ها» با زدن کلید ضربدر موجود در کنار شماره کارت وتایید درخواست، نسبت به حذف کارت اقدام کنید.

غیر فعالسازی رمز دوم پویای بانک قوامین

با مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک قوامین و انجام مراحل ذیل می‌توانید نسبت به غیر فعالسازی رمز پویا اقدام کنید:

1- گزینه سایر خدمات را انتخاب کنید.

2- سپس تغییر رمز را انتخاب کنید.

3- در آخر گزینه غیرفعالسازی رمز پویا را بزنید.

پس از غیر فعالسازی رمز  دوم پویا خودپرداز یک رسید مبنی بر غیر فعال‌سازی رمز به مشتری داده می‌شود و از طریق ارسال پیامک نیز به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

جدول / روش نصب و استفاده از رمز دوم یکبارمصرف همه بانک‌ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.