اپلیکیشن 724 چه خدماتی ارائه می‌کند؟ + دانلود

با آمدن مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا عجیب و غریب‌ترین روزهای پایانی سال را تجربه می‌کنیم. توصیه پزشکان به ماندن در خانه موجب شده تا استفاده از خدمات پرداخت موبایلی رشد خوبی داشته باشد. با این شرایط حتما شما هم به فکر پیدا کردن راهی هستید تا بسیاری از امور پرداختی خود مثل پرداخت قبض، کارت به کارت و خرید بیمه را بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید انجام دهید.

اپلیکیشن پرداخت 724 محصول شرکت پرداخت الکترونیک سامان، یکی از اپلیکشین‌های شناخته شده پرداخت است که در ادامه خدمات متنوع  آن را بررسی کرده‌ایم:

استعلام چک صیادی

کاربران اپلیکیشن 724 به سادگی می‌توانند اطلاعات استعلام چک را بدون مراجعه به بانک و تنها با لمس گزینه «سامانه صیاد» در اپلیکیشن به دست آورند. طبق برنامه جدید بانک‌مرکزی و تغییرات قانون چک، ثبت اطلاعات مربوط به چک‌های صادره و استعلام وضعیت آن‌ها در سامانه صیاد مهیاست.

اپلیکیشن 724

SEP PAY

طرح «پیشکش» اپلیکیشن 724، شما را هر روز با دنیای جذابی از هدایای نوروزی مواجه می‌کند. شما با استفاده از منوی “SEP PAY” می‌توانید با به اشتراک‌گذاری QR در منوی “QR من” و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیج اینستاگرام 724Club، هرروز عیدی بگیرید.

همچنین می‌توانید این کد QR را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، هم به آنها عیدی بدهید و هم خودتان در قرعه‌کشی گوشی‌های هوشمند شرکت کنید. با مراجعه به همان منوی “QR من” هم خیلی ساده می‌توانید گزارش جوایز و تعداد به اشتراک‌گذاری‌هایتان را ببینید.

SEP PAY

رمز دوم پویا

دریافت رمز دوم پویا هنگام تراکنش‌های بالای صد هزار تومان در اپلیکیشن 724 به راحتی امکان‌پذیر است. کافی است در هنگام تکمیل اطلاعات کارت، گزینه «درخواست رمز پویا» رو انتخاب کنید تا پیامک رمز پویا از طرف بانک برای شما ارسال شود.

دریافت رمز دوم پویا از طریق 724

724 پلاس

724 پلاس، یک گزینه پر هیجان در پایین صفحه منوی اصلی 724 است. از طریق این سرویس می‌توانید از آخرین خبرهای جوایز و قرعه‌کشی‌ها اطلاع پیدا کنید. با استفاده از گزینه پیش‌بینی نتیجه مسابقات فوتبال را حدس بزنید و به همین راحتی جایزه بگیرید. اطلاع از  آدرس پذیرندگان بلوت و مراکز تخفیفی برای دارندگان سپ کارت و انواع کارت‌های خرید بانک سامان، از طریق همین قسمت قابل مشاهده است. علاوه بر منوی اصلی، گردونه شانس در گزینه 724 پلاس هم قرار دارد تا هیجان این گزینه تکمیل شود.

گزارش‌گیری

چرا اسکرین شات؟ وقتی می‌توانید رسید تراکنش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ هر تراکنشی که در 724 انجام بدهید، گزارش دقیق مشخصات آن برای همیشه در قسمت گزارش‌گیری باقی می‌ماند. به این ترتیب می‌توانید به لیست تراکنش‌های گذشته‌تان همیشه دسترسی داشته باشید یا آن را برای دیگران از طریق پیامک یا شبکه‌های پیام رسان ارسال کنید. گزارش‌ها با حذف اپلیکیشن، خروج از حساب کاربری و… از بین نخواهند رفت.

گزارش گیری با 724

قبض خدماتی

فقط با یک اسکن ساده از دست قبوض‌، جریمه، بدهی موبایل و حق تامین اجتماعی عقب افتاده برای همیشه راحت شوید. فقط کافی است وارد منوی قبوض خدماتی شوید و دوربین را رو به بارکد مندرج روی قبض بگیرید و گزینه بررسی درخواست را انتخاب کنید تا شناسه قبض، شناسه پرداخت و نوع و مبلغ قبض را ببینید و سپس به راحتی مبلغ قبض را پرداخت کنید.

همچنین گزینه قبضینو و استعلام قبوض اپلیکیشن 724 امکان استعلام و پرداخت قبض‌های آب، گاز، برق، تلفن ثابت، همراه اول و خلافی خودرو را فراهم کرده است.

استعلام و پرداخت قبض با اپلیکیشن 724

کارت به کارت

در اپلیکیشن 724 امکان کارت به کارت از مبدأ بانک‌های مختلف وجود دارد که لیست بروز شده آن‌ها را می‌توانید از طریق منوی کارت به کارت مشاهده کنید. شما می‌توانید رسید تراکنش کارت به کارت خود را از بخش گزارش‌های اپلیکیشن با دیگران به اشتراک بگذارید تا از صحت واریز وجه توسط شما مطمئن شوند.

کارت به کارت با اپلیکیشن 724

بیمه

در اپلیکیشن 724 به راحتی می‌توانید بیمه مسافرتی، بیمه ساختمان و بیمه حوادث انفرادی را از طریق بیمه سامان تهیه کنید و هزینه بیمه‌نامه را آنلاین پرداخت کنید. اگر قصد خرید بیمه تکمیلی را دارید گزینه «درمان تکمیلی» را انتخاب کنید تا به بیمه مورد نظرتان به راحتی دسترسی پیدا کنید.

خرید بیمه با اپلیکیشن 724

پذیرندگان

راحت‌ترین روش‌ برای پذیرندگانی که می‌خواهند از تراکنش‌های دستگاه کارتخوان خود مطلع شوند، استفاده از اپلیکیشن 724 است. برای اینکار تنها باید گزینه پذیرندگان را انتخاب و کدملی خود را وارد کنید.

منوی پذیرندگان 724

سپ کارت

بخش سپ کارت مختص کارت‌های بانک سامان است. کاربران از این بخش می‌توانند موجودی حسابشان را از این طریق مشاهده کرده و گردش کارت خود را ببینند. دارندگان سپ کارت می‌توانند با مراجعه مراکز پذیرنده سپ کارت از تخفیفات متنوع این اپلیکیشن استفاده کنند.

سپ کارت

 

طرح ترافیک

رفت‌و آمدها نزدیک سال نو معمولا بیشتر می‌شود. اگر برای رسیدگی به کارهای متنوع آخر سال وارد طرح ترافیک می‌شوید در اپلیکیشن 724، می‌توانید استعلام و پرداخت طرح ترافیک رو به راحتی انجام دهید.

طرح ترافیک در اپلیکشن 724

بلیت اتوبوس و پرواز داخلی و خارجی

از طریق گزینه بلیت اتوبوس و پرواز داخلی و خارجی در قسمت پایین منوی 724 می‌توانید بلیت اتوبوس و پرواز داخلی و خارجی را برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف، سریع و بدون دغدغه از منوی خرید تهیه کنید تا لذت سفر را از همان نقطه خرید احساس کنید.

شارژ تپسی

حتما این اتفاق برایتان افتاده که در طول سفر با تپسی سریع به مقصد برسید و نه پول نقد و نه فرصت پرداخت آنلاین کرایه رو داشته باشید. اینجور وقت‌ها گزینه «شارژ تپسی» در اپلیکیشن 724،می‌تواند راه سریع و راحتی باشد.

گزینه تپسی در اپلیکشن 724

احسان

منوی احسان 724 همیشه در دسترس است و هر وقت نیت خیری داشته باشید بلافاصله می‌توانید به انواع موسسات خیریه به صورت آنلاین مبلغ موردنظرتان را اهدا کنید.

نیکوکاری با اپلیکشن 724

خرید بسته‌های اینترنت همراه

با استفاده از اپلیکیشن 724 می‌توانید به سادگی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل را در حجم و زمان‌های مختلف مشاهده و فعال کنید. هم برای خودتان، هم برای دیگران!

بسته های اینترنتی 724

 مشاهده موجودی کارت بانکی

با مراجعه به گزینه «موجودی» می‌توانید از موجودی کارت بانکی خود با خبر شوید. برای اینکار تنها پس از رفتن به این گزینه باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

دوست به دوست

دوستانتان را به 724 معرفی کنید و جایزه بگیرید! در قسمت دوست به دوست می‌توانید لینک مخصوص خودتان را برای نصب اپلیکیشن دریافت کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر کسی از طریق لینک شما اپلیکیشن را نصب کند، 1000 تومان به موجودی کیف پول شما اضافه می‌شود. فرد دعوت شده هم با اولین تراکنش 1000 تومان هدیه کیف پول دریافت خواهد کرد.

پیام‌نور

اگر دانشجوی دانشگاه پیام‌نور هستید و قصد پرداخت شهریه را دارید، در گزینه «پیام نور» می‌‌‌توانید با وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی، به‌راحتی استعلام و پرداخت شهریه را انجام دهید.پرداخت شهریه از طریق اپلیکیشن 724

میزانتو

میزانتو یک سامانه اعتبارسنجی است که توسط بانک سامان ارایه شده است. با ورود به گزینه میزانتو در اپلیکیشن 724 همه سامانیان می‌توانند امتیاز اعتباری خود را به همراه گزارش اعتبارسنجی دریافت و با سایرین به اشتراک بگذارند.

 پرداخت بلوت

پذیرندگان می‌توانند با ورود به گزینه پرداخت بلوت، هزینه مربوط به فروش کالاها یا خدمات خود را از طریق بلوتوث از مشتری دریافت کنند. همچنین مشتریان نیز با استفاده از بلوتوث و با استفاده از اطلاعات کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب (بدون نیاز به همراه داشتن کارت) می‌توانند تا هزینه مربوط به خریدهای خود را پرداخت کنند.

خرید شارژ

با استفاده از منوی خرید شارژ می‌توانید برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ مستقیم تهیه کنید. فقط کافی است تا شماره اعتباری موردنظرتان را وارد کنید و مبلغ شارژ را تعیین کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید. اگر شماره موردنظر را در دفترچه تلفن همراه‌تان ذخیره دارید، می‌توانید به راحتی مخاطب موردنظر را انتخاب کنید. اگر موجودی کیف پول شما کافی باشد، می‌توانید خرید شارژ را با استفاده از موجودی کیف پول‌تان انجام دهید و شارژ رایگان دریافت کنید.

خرید شارژ از طریق 724

ریحون

گزینه ریحون اپلیکیشن 724، امکان سفارش غذا در کمتر از 2 دقیقه را برای شما فراهم کرده است. به کمک ریحون می‌توانید منوی عکس دار رستوران‌های اطراف خود را ببنید و پس از بررسی، غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

هلسا

گزینه هلسا این امکان را  فراهم می‌کند که از هرجا که هستید بتوانید لباس‌هایتان را برای اتو یا شست‌وشو به هلسا بدهید و  آنها را تمیز و مرتب تحویل بگیرید. شما این امتیاز را دارید که کیفیت و قیمت هر خشکشویی را بررسی کنید.

خشکویی آنلاین هلسا

گردونه شانس

724 علاوه بر قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های مختلف، برای کاربران و همراهان خود هدایای متفاوتی در نظر گرفته است. با انتخاب گزینه گردونه شانس و چرخاندن گردونه هر 24 ساعت یک بار، می‌توانید از 724 هدیه بگیرید. از طریق این گردونه یا برای شرکت در قرعه کشی جوایز میلیونی، شانس بیشتری دریافت خواهید کرد یا به صورت اعتباری کیف پول شما شارژ خواهد شد که با بالا رفتن اعتبار کیف پول، می‌توانید شارژ و یا بسته اینترنتی رایگان تهیه کنید. این هیجان را به صورت روزانه تجربه کرده و شانس خود را امتحان کنید.

گردونه شانس 724

شما می‌توانید با شماره گیری کد دستوری #7*724* لینک دانلود را روی گوشی تلفن همرا‌تان از طریق پیامک دریافت کنید. راه دیگر مراجعه به وب سایت 724 به نشانی www.724.ir است.

 

پرسش‌های رایج درباره اپلیکیشن 724

آیا برای استفاده از 724 باید در بانک خاصی حساب داشته باشم؟

724 منحصر به مشتریان بانک خاصی نیست و تمامی دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند با استفاده از رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) از خدمات آن استفاده کنند. هرچند بانک‌های مختلف، بنا بر سیاست های داخلی خود ممکن است در برخی سرویس‌ها محدودیت‌های دائم یا موقتی را برای مشتریان‌شان اعمال کنند.

 من گوشی هوشمند ندارم، باز هم می‌توانم از 724 استفاده کنم؟

اکثر خدمات 724 از طریق کد USSD و رایگان #724* برای تمامی مشترکین تمامی اپراتورها قابل دریافت است. هرچند تجربه استفاده از اپلیکیشن به دلیل سادگی، رابط کاربری و بستر ارتباطی اینترنت، تجربه مطلوب‌تری است.

چرا کارت به کارت برای برخی بانک‌ها انجام نمی‌شود؟

کارت به کارت یا همان انتقال وجه شتابی سرویسی است که از سوی بانک‌ها ارائه می‌شود. برخی بانک‌ها به دلیل سیاست‌های داخلی خودشان، ممکن است این سرویس را ارائه نکنند. .

هزینه استفاده از 724 چقدر است؟

استفاده از خدمات و دریافت اپلیکیشن 724 برای تمامی کاربران رایگان است. همچنین شماره گیری کد USSD هم کاملا رایگان بوده و در صورتی که اعتبار سیم کارت شما صفر هم باشد، به سادگی می‌توانید این کد را شماره گیری کنید. واضح است که هزینه استفاده از اینترنت برای رد و بدل اطلاعات اپلیکیشن، بر عهده کاربران محترم است.

 724 را چطور در سیستم عامل iOS نصب کنم؟

به دلیل محدودیت‌های شرکت اپل، اپلیکیشین 724 در اپ استور ارائه نمی‌شود. اما کاربران iOS می‌توانند به راحتی این اپلیکیشن را از طریق  دو اپ استور ایرانی نصب کنند. فراموش نکنید پس از نصب اپلیکیشن، لازم است با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی خود در مسیر Setting-General-Device Management، پروفایل موردنظر را انتخاب و آن را تایید (Trust) کنید.

 چطور می‌توانم امتیاز کسب کنم و در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنم؟

هر تراکنش در اپلیکشن 724 دارای شانس است و برای برنده شدن لازم است حداقل یک شانس برای شرکت در آن قرعه‌کشی داشته باشید.

 کیف پول چیست و چگونه می‌توانم از آن استفاده کنم؟

با کیف پول می توانید خرید کنید. شارژ کیف پول از طریق چرخاندن گردونه شانس و بردن جوایز اعتبار کیف پول، با شرکت در جشنواره ها و برنده شدن جوایز قرعه کشی انجام می‌شود. با بالارفتن موجودی کیف پول‌تان می‌توانید از آن به جای کارت بانکی در اپلیکیشن استفاده کنید. مثلا اگر موجودی کیف پول شما به 1000 تومان برسد می‌توانید با آن یک شارژ 1000 تومانی بدون پرداخت هزینه، بخرید.

 گردونه شانس چیست و چگونه کار می کند؟

گردونه شانس یک سرگرمی جذاب برای کاربران است که در آن روزانه انواع جوایز شارژ کیف پول و شانس به همه کاربران داده می‌شود. هر 24 ساعت یکبار می توانید گردونه شانس را بچرخانید و جایزه ببرید. همه برنده اید!

پول از حسابم کسر شده اما نتوانستم خدمات موردنظرم را دریافت کنم، باید چکار کنم؟

تراکنش ناموفق ممکن است به دلایل مختلفی در سیستم رخ دهد که در اکثر موارد مربوط به اختلالات شبکه بانکی است. شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز با مرکز ارتباط با مشتریان 724 به شماره تلفن 84080-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت تلفنی، شما را راهنمایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.