تخریب 68 خودپرداز بانکی در لرستان بر اثر شست‌و‌شوی غیراصولی توسط مردم

رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: 68 دستگاه خودپراز سیستم بانکی بعلت شست‌وشوی غیر اصولی توسط مردم تخریب شده که با توجه نبود قطعات راه‌اندازی استفاده از این دستگاه‌ها امکان پذیر نیست.

بیژن مقدم بیرانوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کارکنان بانک‌ها موظف به ضدعفونی کردن خودپردازها هستند افزود: مردم از شستشوی دستگاه‌ها خودداری کنند.

مقدم بیرانوند اظهار داشت : 50 درصد این دستگاه‌های تخریبی مربوط به بانک ملی است  و این در حالی است که در اغتشاشات آبان ماه 42 دستگاه از سیستم بانکی تخریب شد.

رئیس امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز 50 درصد از شعب بانک‌ها فعالیت ندارند ،افزود: بارها اعلام کرده‌ایم که بانک‌ها مکلف به نظافت و بهداشتی کردن این دستگاه‌ها می‌باشند و مردم تنها با دستکش از خودپردازها استفاده کنند و نیازی به مواد ضد عفونی کننده نیست.

وی تصریح کرد: از رسانه ها و مسئولین جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استمداد می‌طلبیم چرا که ادامه این روند یعنی تخریب صددرصدی دستگاه‌های خودپرداز استان که با توجه به تحریم قطعات و ممنوعیتی که برای واردات دستگاه‌های خودپرداز وجود دارد فاجعه‌ای جبران ناپذیر خواهد بود.

/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.