از ورود با اثر انگشت تا دریافت رمز موبایل بانک تجارت بدون حضور در شعبه

موبایل بانک تجارت یکی از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک است. ما در ادامه همه چیز را درباره موبایل بانک تجارت بررسی می‌کنیم:

ثبت نام مشتریان :

در صورتیکه از مشتریان بانک تجارت هستید به دو صورت می توانید در همراه بانک تجارت ثبت نام کنید:
–  ثبت نام از طریق شعبه :
با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت فرم مربوط به ثبت نام همراه بانک جدید را تکمیل می نمایید.کاربر شعبه یک برگ چاپ رمز حاوی نام کاربری(کدملی) ، رمز ورود به برنامه و رمز همراه بانک (جهت انجام تراکنش مالی) را به شما تحویل می دهد.
– ثبت نام از طریق برنامه همراه ‏بانک تجارت :
در این روش کاربر حتماً می بایست در موبایل بانک قدیم بانک تجارت ثبت نام کرده باشد. در این صورت کاربر دارای یک شماره حساب و رمز همان حساب می باشند.
بعد از نصب همراه بانک، در صفحه ورود، در کادر مربوط به نام کاربری، کد ملی خود و در کادر مربوط به رمز ورود، رمز حساب خود را وارد کنید.

فعالسازی اثر انگشت :

یکی از قابلیت های بارز همراه بانک تجارت، استفاده از قابلیت اثرانگشت جهت ورود به برنامه است. چنانچه تلفن همراه شما دارای سیستم عامل IOS یا اندروید 6 به بالا و حسگر اثر انگشت باشد، در صورت فعال بودن این قابلیت در تلفن همراه، میتوانید جهت ورود به برنامه همراه بانک تجارت از آن بهره مند گردید.

جهت فعالسازی قابلیت اثر انگشت برای بار نخست در صفحه ورود به برنامه، نام کاربری و رمز ورود را در قسمت های مربوطه وارد نمایید. سپس گزینه اثر انگشت را انتخاب نموده تا پنجره اثر انگشت نمایش داده شود. پس از آن سنسور اثر انگشت را لمس نموده تا وارد برنامه همراه بانک شوید. با این کار قابلیت اثر انگشت در برنامه فعال می گردد و جهت ورود به برنامه از طریق این قابلیت در دفعات بعدی کافی است در صفحه ورود به برنامه، گزینه اثر انگشت را انتخاب کرده و و پس از آن سنسور اثر انگشت را لمس تا وارد برنامه همراه بانک تجارت شوید.

جهت غیر فعالسازی سازی قابلیت اثر انگشت در بخش منوی کاربری وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه فعالسازی اثر انگشت را غیر فعال نمایید.

فعالسازی :

  • 1. نرم افزار همراه بانک تجارت را تنها از سایت mobilebank.tejaratbank.ir و یا از مارکت های ایران اپس و سیب بانک دریافت کنید. و از سایر شامل ایمیل، دریافت از دوستان، شبکه های اجتماعی، وب سایت های متفرقه و فروشگاه های ارائه دهنده نرم افزار، اقدام به دریافت و نصب ننمایید.
  • 2. در هنگام نصب و فعالسازی از خاموش بودن فیلترشکن های نصب شده در تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.
  • 3. هنگام دریافت پاکت محتوی رمز ورود سامانه همراه بانک از باز و مخدوش نبودن پاکت اطمینان حاصل نموده و در صورت مخدوش بودن مسئول شعبه را مطلع نمایید.
  • 4. توصیه می شود علیرغم الزام در تغییر رمز دریافتی از شعبه در اولین ورود به سامانه همراه بانک-نسخه جدید، نام کاربری خود را نیز به منظور افزایش ضریب امنیتی پس از نصب کامل نرم افزار، در اولین فرصت تغییرداده و در محل امن نگهداری نمایید.
  • 5. رمز ورود سامانه همراه بانک خود را در اختیار دیگران قرار نداده و آن را در فواصل زمانی (حداقل هر سه ماه) و همچنین بنا به ضرورت تغییردهید.
  پرداخت زکات فطره از طریق همراه بانک و خودپردازهای بانک تجارت

دانلود موبایل بانک تجارت

برای نصب نسخه اندرویدی،نسخه آی او اس، دریافت رمز همراه بانک بدون نیاز به حضور در شعبه و دریافت نرم افزار همراز روی عکس کلیک کنید:

دانلود همراه بانک تجارت

خدمات موبایل بانک تجارت

سرویس های کارتهای شتابی
  • – دریافت موجودی حساب (کارت تجارت)
  • – انتقال وجه
  • – شارژ سیم کارت
  • – پرداخت قبوض
  • – خرید بسته های اینترنتی
  • – نیکوکاری
سرویس های مبتنی بر حساب
  • – دریافت موجودی حساب
  • – دریافت گردش حساب
  • – ارسال صورتحساب به ایمیل
  • – مدیریت حساب های مبدا و مقصد
  • – پرداخت قبوض شرکت های خدماتی
  • -انتقال وجه بین حساب های بانک تجارت
  • – انتقال وجه شناسه دار
  • – انتقال وجه پایا
  • – خرید شارژ
  • – خرید بسته های اینترنتی
  • – نیکوکاری
  • – مدیریت پیامک لحظه ای روی حساب
  • – غیرفعال کردن خدمات غیر حضوری روی حساب کارت و خدمات نوین
  • – مدیریت کارت های مبدا و مقصد
سرویس های مبتنی بر کارت
  • – موجودی تجارت کارت
  • – انتقال وجه کارت به کارت
  • – پرداخت قبوض شرکت های خدماتی
  • – خرید شارژ
  • – خرید بسته های اینترنتی
  • – نیکوکاری
  • – غیرفعال کردن کارت
سایر سرویس ها
  • – امکان یافتن اطلاعات نزدیک ترین شعب
  • – مدیریت اقساط
  • – سوابق تراکنش

سوالات و پاسخ های مربوطه

1: در صورت فراموشی رمز ورود به همراه بانک تجارت چه باید کرد؟

تنها راه بازیابی رمز در همراه بانک تجارت، مراجعه به شعبه می باشد.

2: چرا همراه بانک تجارت بر روی گوشی های روت شده اجرا نمی شود؟

عدم اجرای همراه بانک تجارت بر روی گوشی های روت شده به دلیل الزامات امنیتی می باشد که توسط واحد امنیت بانک تجارت تعیین شده است.

3: از چه طریقی می توان رمز ورود و رمز موبایل بانک را تغییر داد؟

از دو طریق :

‎بعد از ورود به همراه بانک جدید در منوی تنظیمات –تغییر رمز ورود و تغییر رمز موبایل بانک میتوانید رمز ورود و رمز موبایل بانک را به رمز دلخواه تغییر دهید.

  صورت‌های مالی بانک تجارت تصویب شد: «وتجارت» به سود رسید

راه دوم مراجعه به شعبه می باشد.

4: آیا امکان حذف حساب ها وجود دارد؟

در حال حاضر خیر ولی در نسخه های جدید اضافه می شود.در صورت تمایل برای عدم نمایش حساب مورد نظر در منوی جزییات عدم نمایش را فعال کنید.برای بازگرداندن حساب مورد نظر به منوی تنظیمات بروید،مدیریت حساب و کارت، نمایش حساب و کارت ،نمایش را فعال کنید.

5: آیا امکان اضافه کردن حساب های افراد خانواده وجود دارد ؟

با توجه به فرآیند جدید شناسایی حسابها که بر اساس کد ملی می باشد این امکان وجود ندارد.

6: علت دریافت پیغام “نام کاربری و یا رمز ورود شما به مدت یک ساعت مسدود شده است” چیست؟
کاربر، رمز ورود را را سه مرتبه اشتباه وارد کرده است.
7: امکاناتی که در بخش ورود بصورت آفلاین وجود دارد چیست ؟

امکان مشاهده سوابق تراکنش در این بخش وجود دارد.رمز ورود آفلاین را میتوانید در منوی تنظیمات تعیین کنید.

8: چرا بعضی از شماره حساب ها روی همراه بانک جدید نمایش داده نمی شود؟

کد ملی ثبت شده برای این شماره حسابها اشتباه می باشد.برای شناسایی این شماره حسابها در همراه بانک جدید لازم است به شعبه مراجعه کنید و ضمن اصلاح کدملی ثبت نام مجدد انجام دهید.

9: چه سرویس هایی بر روی بستر پیامکی ارائه میشود ؟

موجودی حساب- موجودی کارت- انتقال وجه حساب به حساب- پرداخت قبض از حساب- پرداخت قبض از کارت

10: آیا امکان افزودن کارت شتابی به همراه بانک تجارت وجود دارد؟

بله ،این امکان برای کاربران همراه بانک تجارت فراهم شده است.

11: امکان انجام چه عملیاتی بوسیله کارت های شتابی وجود دارد؟

انتقال وجه- خرید شارژ- خرید بسته اینترنتی – پرداخت قبوض

12: امکاناتی که در بخش ورود شتابی وجود دارد چیست؟
این امکان برای ورود کاربران میهمان(کاربرانی که در همراه بانک ثبت نام نکرده اند) فراهم شده است و امکان بهره برداری از خدمات کارتهای شتابی در این قسمت وجود دارد.
13: آیا اطلاعاتی که در مدیریت مقصد ثبت شده است با پاک کردن نسخه همراه بانک از بین می رود؟

خیر، با توجه به امکان بهره برداری همراه بانک از فضای ابری این اطلاعات پاک نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید