با خدمات بانکداری غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه رسالت از کرونا دوری کنید

در هفته دوم بهار 1399 هستیم. بیمارستان‌ها شلوغ و خیابان‌ها خلوت هستند. ویروس کرونا از یکی دو ماه پیش در کل کشور و کم کم در کل دنیا گسترده شده است. تا به امروز در ایران بیش از 20 نفر از همکاران شبکه بانکی و بالای دو هزاران نفر از مردم به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بانک مرکزی در یک ماه اخیر برای مقابله با شیوع کرونا در شعب بانکی، راهکارهای مختلفی مثل افزایش سقف برداشت نقدی از خودپرداز تا 500 هزار تومان، افزایش سقف کارت به کارت تا 10 میلیون تومان، کاهش ساعت کاری شعب و محدودیت واریز و برداشت وجه نقد از باجه را اعمال کرده است. در دنیا نیز بانک‌ها محدودیت‌های مختلفی را در نظر گرفتند.

حالا کاهش ساعت کار شعب و محدودیت‌های ایجاد شده برای واریز و برداشت وجه نقد از شعب، نقش مهم ارائه خدمات بانکداری بدون نیاز به شعبه را بیش از هر زمان دیگری نمایان می‌کند.

فکر کنید شما امروز به خدمات بانکی نیاز داشتید و در حال حاضر خدمات بانکداری غیرحضوری وجود نداشت . شعب بانکی هم که به دلیل تعطیلات نوروز و محدودیت‌های در نظر گرفته به دلیل شیوع کرونا بسته هستند و اگر شعب نیز باز باشند، خطرات بالقوه شیوع کرونا در شعب وجود دارد. در این شرایط چه کاری باید انجام داد؟

بانک قرض‌الحسنه رسالت از سال 96 با هدف رسیدن به چشم انداز سال 1400 خود برای ارائه بانکداری بدون نیاز به شعبه از طریق  خدمات غیرحضوری پیش قدم شده است.

در حال حاضر مشتریان این بانک می‌توانند بسیاری از خدمات بانکی را از طریق پیشخوان خدمات غیرحضوری این بانک از جمله افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، انتقال وجه ساتنا و… بدون ترس از آلوده شدن خود و کارکنان به ویروس کرونا، بصورت غیرحضوری دریافت کنید.

مطمئنا زیرساخت‌های ایجاد شده توسط بانک قرض الحسنه رسالت در چند سال اخیر برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مزیتی است که تجربه لذت بخش انجام امور بانکی بدون نیاز به شعبه را به مشتری ارائه می‌دهد.

امروزه مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌توانند بصورت 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز اکثر خدمات بانکی مدنظر را به سادگی، با سرعت و امنیت لازم از طریق درگاه‌های موبایل بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک دریافت کنند. همچنین مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس چشم انداز  بانک، در سال 1400 برای هیچ یک از امور بانکی نیاز به حضور در شعبه نخواهند داشت و این بانک به عنوان اولین بانک بدون شعبه در ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

3 نظرات
  1. قاسم قادری می گوید

    چگونه بفهمیم باتوجه به کار کرد حساب بانکیم می تونم چقدر وام بگیرم

    1. مدیر سایت می گوید

      در صورت بروز مشکل یا وجود هرگونه پرسش با 4747-021 تماس حاصل فرمایید.

    2. Yaser karami می گوید

      سلام
      چگونه می توانیم وام مربوط به یارانه رو دریافت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.