چالش کتابخوانی آدانیک‌ به مناسبت نوروز

نوروز برای ما ایرانیان، در همیشه‌ی زمان، بهانه‌ای بوده برای با هم و به یاد هم بودن و زنگار از خانه و خاطر زدودن. سختی‌های سالی که گذشت و گرفتاری‌های سالی که در پیش است هم، هرچند دشوار و برای بعضی‌مان غم‌بار، نگذاریم این رسم دیرآشنا را فراموش‌مان کند.

این بهار که همه در انتظاریم و در حصاریم و با امید چشم به‌راه دوباره دیداریم، فرصتی است برای باز خواندن کتاب‌هایی به یادماندنی. بازانجام برای ما چنین کتابی بوده، که در زمان‌های سوال و ابهام، راهی و پاسخی درخور به روی‌مان گشوده. از این رو می‌خواهیم خواندن آن را دوباره با شما شریک شویم. برای این‌کار از بستر کتابخوانی «کتابته» کمک گرفتیم.

«کتابته» را نباید یک کتابفروشی به حساب آورد. بیشتر بستری است برای با هم کتاب خواندن، و این کار را سرخوشانه و بازی‌گوشانه انجام دادن. در یک ماه پیش رو، از ساعت 8 شب چهارشنبه 13 فروردین تا چهار هفته، گردونه‌ی رقابتی برای بازخواندن بازانجام در «کتابته» (در بخش مسابقه‌ی جنبی) در چرخش است.

برای دریافت این کتاب به عنوان هدیه در کتابته، ابتدا کد adanic (همه حروف کوچک) را به شماره 30004747479400 بفرستید و سپس چالش را آغاز کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.