چگونه از بانک پاسارگاد درگاه پرداخت اینترنتی بگیریم؟

درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد، نوعی سرویس تجاری مبتنی بر مشتری است که توسط نرم‌افزارهای ارائه‌دهنده خدمات تجارت الکترونیک، از طرف بانک‌ها و یا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) به کسب‌وکار های الکترونیک، خرده فروشان آنلاین و یا فروشگاه‌های سنتی توزیعی به منظور پردازش پرداخت‌های مالی مورد نیاز ارائه می‌شود.

با توسعه روز افزون تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک به عنوان بستر این تجارت جایگاه ویژه‌ای پیدا نموده است، یکی از این روش‌های پرداخت اینترنتی از طریق کارت‌های بانکی است، کلیه موسسات، شرکت‌ها یا افرادی که تمایل داشته باشند کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت عرضه کنند به وسیله اتصال به درگاه اینترنتی (payment gateway) به این سرویس دست می‌یابند.

نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد

فروشگاه‌های اینترنتی برای استفاده درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد، کافی است پس از مطالعه دقیق راهنمای متقاضیان استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی پاسارگاد و در صورت مطابقت سایت متقاضی با مطالب مطرح شده در راهنما، فرم درخواست سیستم e-payment را تکمیل و ارسال نمایند تا پس از بررسی‌های لازم، نتیجه به پست الکترونیکی متقاضی ارسال گردد.

در صورت داشتن سوالات بیشتر پس از مطالعه راهنمای متقاضیان، با شماره تلفن‌های 23505 تماس بگیرید و یا با آدرس ecommerce@pep.co.ir مکاتبه نمایید.

راهنمای متقاضیان استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی پاسارگاد

1 نظر
  1. روح اله اکبری می گوید

    سلام من از در گاه پاسارگاد اقدام به افتتاح حساب دیجیتالی کردم اما الان نمیدونم چطور کارتم تحویل بگیرم لطفا راهنمایی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.