پایان کابوس سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال؛ بیت‌کوین آماده ورود به کانال جدید

پس از افت و خیز ارزش بیت‌کوین طی چند روز اخیر این‌بار این ارز دیجیتال رشد را از سر گرفته است و آماده برای ورود به کانال جدید خواهد شد.

چند هفته اخیر کابوسی برای سرمایه گذاران در زمینه ارزهای دیجیتال بود چرا که این بازار همانند سایر بازارهای مالی با ریزش بی سابقه ای مواجه شد به گونه ای که قیمت بیت کوین سردمدار ارزهای دیجیتال تا 4 هزار دلار پایین آمد.

افت و خیز ارزش بیت‌کوین

کارشناسان اقتصادی در خصوص قیمت بیت‌کوین در سال 2020 پیش بینی‌هایی کرده بودند که بنابراین پیش‌بینی‌ها قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2020 به مرز 50 هزار دلار خواهد رسید و شروع سال 2020 سرمایه گذاران را به این پیش‌بینی‌ها امیدوارتر کرد چرا که قیمت این ارز دیجیتال از مرز 10 هزار دلار گذشت اما با شیوع بیماری کرونا و بحران‌های نفتی امیدواری سرمایه گذاران تداوم چندانی نیافت و بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال از ماه های دوم سال شروع به ریزش کردند.

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال 

ریزش ارزهای دیجیتال تا چند هفته گذشته ادامه داشت اما با کنترل کرونا در چین و بازگشایی برخی بازارهای مالی قیمت ارزهای دیجیتال نیز شروع به بالا رفتن کرد به گونه‌ای که قیمت این ارز امروز به 6 هزار و 973 دلار رسید.

قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز در حال افزایش است به گونه ای که قیمت لایت کوین طی چند روز اخیر نزدیک به 3 دلار افزایش یافته است و قیمت این ارز دیجیتال امروز به 41.58 دلار رسیده است.

علاوه بر افت و خیز ارزش بیت‌کوین،  قیمت اتریوم نیز دست‌خوش تغییراتی شده است. با شروع سال جدید میلادی وارد کانال 130 دلار شد و با خبر شیوع بیماری کرونا قیمت این ارز دیجیتال به 170 دلار رسید اما گسترش هرچه بیشتر این بیماری و سقوط قیمت نفت نیز به این ارز دیجیتال امان نداد به گونه ای که قیمت این ارز دیجیتال را به 123 دلار رساند اما با بهبود شرایط بازارهای مالی وضعیت این ارز دیجیتال نیز تا حدودی بهبود یافته است و قیمت آن طی چند روز اخیر تا 134 دلار بالا آمد اما طولی نکشید که مسیر حرکت این ارز دیجیتال نیز مثل سایر ارزهای دیجیتال بازار تغییر کرد و قیمت آن با 3 دلار کاهش به 131 دلار رسید و امروز نیز قیمت اتریوم با رشد 16 دلاری به 147.52 دلار رسید.

/ خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.