از توسعه سوپر اپلیکیشن پرداخت نوین تا تلاش برای ورود به بورس در سال جاری

وحیدحجتی، از ایجاد «سوپر اپلیکیشن پرداخت نوین» به منظور پشتیبانی تمام خدمات مالی بانک اقتصاد نوین به مشتریان، راه‌اندازی کارت اعتباری گروهی و تلاش برای ورود به بورس در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت‌نوین، وحید حجتی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین هدف‌گذاری خود را تا سال 1400، قرار گرفتن در فهرست پنج شرکت برتر پرداخت الکترونیک در کشور اعلام کرد.

وحیدحجتی درباره توسعه سوپر اپلیکیشن پرداخت نوین، گفت: بعد از بررسی اپلیکیشن نوین‌پی متوجه شدیم دارای ضعف‌هایی است و چون دنبال این نبودیم که یک کار مشابه انجام دهیم، راجع‌به یک «سوپر اپ» صحبت کردیم که قادر باشد تمام خدمات حوزه مالی بانک اقتصاد نوین را پشتیبانی کند و فرد با ورود به اپلیکیشن به تمام خدماتی که در گروه مالی اقتصاد نوین ارایه می‌شود، دسترسی پیدا کند از جمله خدمات بانکی، پرداخت، بیمه، سرمایه‌گذاری و… که اتفاقا مسوولان بانک، حمایت زیادی داشتند و ان‌شاءالله از نیمه نخست سال در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی همچنین کارت اعتباری گروهی را دیگر محصول سال جدید شرکت پرداخت‌نوین معرفی کرد و افزود: شرکت پرداخت‌نوین طی مذاکراتی با بانک، به عنوان بازوی توسعه کارت اعتباری بانک اقتصاد نوین شناخته شده است و ما کارت اعتباری گروهی را به عنوان بخشی از سبد محصول توسعه کسب‌وکار بانک و شرکت پرداخت نوین لحاظ خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پرداخت‌نوین برنامه‌های سال 99 این شرکت را برشمرد و تاکید کرد: سال 99، سال جهش شرکت در حوزه‌های نوسازی و بهسازی ناوگان کارت‌خوان، توسعه اپلیکیشن، فراباشگاه و توسعه همکاری با سایر بانک‌هاست. همچنین تلاش می‌کنیم شرکت وارد بورس شود و سیاست‌ها را نیز در همین راستا پیش می‌بریم.

ورود شرکت پرداخت نوین به بورس 

حجتی در پایان، درباره برنامه شرکت پرداخت نوین برای ورود به بورس گفت: ما در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های آن هستیم چون ورود به بورس، زیرساخت مالی و… نیاز دارد تا کلید ورود به فرایند بورس شکل بگیرد ضمن اینکه پلان ما این است که تا سال 1400 در بین پنج شرکت اول در حوزه پرداخت الکترونیکی باشیم؛ این هدف‌گذاری را واقع‌بینانه مطرح کرده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.