امکان افتتاح حساب غیر حضوری در اینترنت بانک موسسه ملل

امکان افتتاح حساب غیر حضوری در اینترنت بانک موسسه ملل فراهم شده است و با خدمات غیر حضوری موسسه نیازی به مراجعه به شعب ندارید.

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری به شعب امکان افتتاح غیر حضوری حساب کوتاه مدت و سپرده بلند مدت در اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل فراهم گردید.

افتتاح حساب غیر حضوری در اینترنت بانک موسسه ملل

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، کاربران اینترنت بانک این موسسه می‌توانند بدون مراجعه به شعب و از طریق اینترنت بانک نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت و سپرده بلند مدت اقدام نمایند.

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا مشتریان محترم می‌توانند از طریق اینترنت بانک و با مراجعه به سایت موسسه اعتباری ملل به نشانی www.melalbank.ir  و کلیک بر روی اینترنت بانک وارد شده و مراحل افتتاح حساب را تکمیل نمایند.

از مشتریان محترم درخواست می‌شود به منظور عدم شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد در مکان‌های عمومی حتی المقدور به شعب موسسه مراجعه ننمایند و از خدمات غیر حضوری موسسه ملل از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک موسسه استفاده نمایند.

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    خبر افتتاح غیر حضوری موسسه ملل صحت ندارد و متاسفانه این امکان در این موسسه وجود ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.