پرداخت با اپلیکیشن صاپ بدون کارت بانکی و کارتخوان

در این گزارش روشپرداخت با اپلیکیشن صاپ بدون کارت بانکی و کارتخوان آورده شده است.

اپلیکیشن صاپ متعلق به بانک صادرات است و کاربران با داشتن یک گوشی هوشمند می‌توانند به خدمات متنوع بانکی و پرداخت آن دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از خدمات متنوع اپلیکیشن صاپ کافی است آخرین نسخه اپلیکیشن را دریافت و نصب کنید و پس از ثبت نام و عضویت در سامانه، از  سه طریق نام کاربری و رمز عبور، اثر انگشت و  یا تشخیص صورت وارد اپلیکیشن شوید.

پرداخت با اپلیکیشن صاپ بدون کارت بانکی و کارتخوان

اپلیکیشن «صاپ» از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم عامل‌ Android یا iOS پشتیبانی کرده و تنها با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توانید فعالیت‌های روزمره مالی خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی در محیطی امن و با کاربری آسان انجام دهید.

خدمات اپلیکیشن صاپ

اپلیکیشن صاپ دارای خدمات متنوعی از جمله انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌‌های عضو شتاب از جمله بانک صادرات ایران، پرداخت قبوض مختلف، گزارش تراکنش، خدمات گردشگری مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و … .، خرید و صدور بیمه‌نامه‌ی آنلاین بدون نیاز به حضور در نمایندگی‌ها، خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو، نیکوکاری، نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد، رمز ساز پویا و دسترسی به موبایل بانک صادرات و حالا استفاده از کیف پول و پرداخت از طریق QR  کد است.

قابلیت‌های جدید اپلیکیشن صاپ

با رونمایی از کیف پول و QRکد اپلیکیشن صاپ، کاربران این اپلیکیشن از کارت فیزیکی بانکی و کارتخوان بی نیاز می‌شوند. در اینفوگرافیک زیر قابلیت‌های جدید صاپ آمده است:

پرداخت با اپلیکیشن صاپ بدون کارت بانکی و کارتخوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.