اینفوگرافیک / پنج استراتژی تاب‌آوری کسب‌وکارها در بحران کرونا

پاندمی کرونا شرایطی را در کشور بوجود آورده است که بیشتر کسب‌وکارها در زمان حال به بقا می‌اندیشند و پایان بحران نیز لزوماٌ به معنی بازگشت به دوره ماقبل بحران نیست. لذا کارآفرینان و مدیران ارشد برای کاهش تهدیدها و افزایش امکان بقا و بهره‌گیری از فرصت‌های آتی در دوره پساکرونا به استراتژی‌های تاب‌آوری نیاز دارند.

بنابراین کسب‌وکارها برای بقا (تاب‌آوری) بایستی کلان‌نگری (استراتژیک عمل کردن) داشته باشند.اینفوگرافیک زیر بر اساس تجارب شرکت‌های برتر جهان، به بررسی پنج استراتژی برای تاب‌آوری کسب‌وکارها در شرایطی که با بحران کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند پرداخته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.