رونمایی از اولین ساعت آنالوگ مجهز به گلس پرداخت

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، وین واچ (Winwatch) اولین ساعت آنالوگ در دنیا که  به “گلس پرداخت” مجهز است را عرضه کرد.

ساعت پرداخت‌ آنالوگ

شرکت MuchBetter به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت و شرکت وین واچ به عنوان تولیدکننده‌ گلس هوشمند ساعت در سوئیس با مشارکت یک‌دیگر، یک ساعت پرداخت‌ آنالوگ منحصربه‌فرد با عملکرد پرداخت هوشمند را به بازار عرضه کرده‌اند.

این اولین ساعتی‌ است که از گلس پرداخت “STISS” استفاده کرده ‌است . این ساعت دارای یک گلس یاقوت کبود فوق‌العاده قوی مجهز به تکنولوژی پرداخت است و به دارندگان این ساعت امکان می‌دهد، تا سقف 45 پوند پرداخت بدون تماس انجام دهند.

این ساعت برای افرادی طراحی شده‌است که خواهان “یک ساعت آنالوگ سوئیسی لوکس، اما با قابلیت پرداخت اختصاصی” هستند. هم‌چنین اشکالات ساعت‌های هوشمند مدرن، مانند نیاز به شارژ منظم، وابستگی به اینترنت و طراحی‌های قدیمی را ندارد.

وین واچ اولین شرکتی است که تراشه پرداخت (EMV) و آنتن را درون یک واچ فیس شیشه‌ای تعبیه کرده است، نوعی تکنولوژی پیشرفته که ممکن است فقط از ساعت جیمزباند انتظار داشته‌ باشید! و می‌توان آن را در میلیون‌ها مکان در سراسر جهان که پرداخت بدون تماس مسترکارت را می‌پذیرند، مورد استفاده قرار داد.

این پیشرفت تکنولوژیک باعث می‌شود که هر تولیدکننده‌ ساعت بتواند به سرعت، ساعتی دارای قابلیت پرداخت تولید کند، یا حتی مدل‌های موجود را با گلس STISS (تکنولوژی سویسی در یاقوت کبود هوشمند) بازسازی کند. کریستال یاقوت کبود اولین انتخاب برای ساعت‌های رده بالای الماس است.

با توجه به اینکه با همه‌گیری بیماری کویید 19، مردم به پرداخت بدون تماس تشویق شده‌اند، شرکت ماچ بتر انتظار دارد تقاضا برای گزینه‌های خلاقانه‌ پرداخت بدون تماس، بین عموم مردم و تولیدکنندگان ساعت افزایش یابد.

ساعت ماچ بتر می‌تواند مانند هر کارت پرداخت بدون تماس، پس از ست شدن با اپلیکیشن کیف پول ماچ بتر توسط کاربر استفاده شود.در این روش، پرداخت‌ از طریق کیف پول ماچ بتر موجود در تلفن‌های هوشمند انجام می‌گیرند. اگر‌چه برای پرداخت نیاز نیست تلفن را همراه خود داشته‌ باشند.

مؤسس ماچ بتر در این باره می‌گوید: “ساعت‌های ساخته شده سوئیسی همیشه در دنیا به عنوان اوج طراحی ساعت شناخته می‌شوند که اغلب از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند. ” مردم علاقه ندارند ساعت‌های دست ساز آنالوگ حرفه‌ای خود را در ازای ساعت هوشمندی که ممکن است در عرض چند سال منسوخ شوند، کنار بگذارند.

به همین دلیل، خلا بزرگی در بازار برای اضافه کردن برخی از ویژگی‌های هوشمند مانند پرداخت، به ساعت‌های آنالوگ مورد توجه افراد وجود دارد. به ویژه اکنون که پرداخت‌های بدون تماس نه‌ تنها مناسب هستند، بلکه برای سلامت عمومی حیاتی هستند.”

ترجمه از: paymentscardsandmobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.