سامانه احراز هویت مشتریان «سجام» در شعب بانک صادرات ایران رونمایی شد

سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک صادرات ایران با حضور مدیرعامل این بانک و مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) راه‌اندازی شد.

رونمایی از سامانه احراز هویت مشتریان «سجام» 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، اعلام کرد‌: با رونمایی از این سامانه، زنجیره خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری بازار سرمایه در سوپرمارکت‌های مالی بانک صادرات ایران تکمیل شد و متقاضیان حضور در بازار سرمایه می‌توانند پس از ثبت‌نام اینترنتی در سامانه سجام، احراز هویت خود را نیز در این شعب به سهولت انجام دهند.

بیش از 50 شعبه منتخب بانک صادرات ایران جهت اجرای این طرح در تمامی استان‌های کشور به سامانه پیشخوان کارگزاری در بازار پول تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته و همزمان با پیشرفت این پروژه به مرور تمامی شعب بانک مجهز به سوپرمارکت مالی (ویژه معاملات سهام و ارائه خدمات مشاوره مالی) خواهند شد.

ارائه انواع خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری، انجام سفارش خرد و فروش سهام، اخذ کد بورسی، صدور کد کاربری معاملات برخط، معاملات آفلاین، تغییر کارگزار ناظر و معاملات گواهی سپرده سکه، مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در شعب منتخب بانک در این زمینه بوده که با رونمایی از سامانه جدید، زنجیره خدمات کارگزاری در شعب منتخب بانک صادرات ایران تمکیل شد.

کارنامه ١٩ ماهه سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که از شهریورماه سال ١٣٩٧ تاکنون، تعداد مشتریان «حضوری» و «برخط» شرکت کارگزاری بانک بیش از  ١٤ هزار نفر افزایش یافته که از این میزان بیش از هفت هزار مشتری کد کاربری آنلاین دریافت کرده و در عین حال بیش از ١٨هزار میلیارد ریال اوراق بهادار از طریق «پیکاپ» (سامانه پیشخوان کارگزاری در بازار پول) مورد داد و ستد قرار گرفته است.

بهبود روند تعمیق بازار سرمایه، ارتقای فرهنگ سهامداری، ورود نقدینگی جدید به بورس و افزایش توان حرفه‌ای فعالان بازار سرمایه، از جمله اهداف بانک صادرات ایران است تا همزمان با توجه ویژه تیم اقتصادی دولت به بازار سرمایه و ضرورت افزایش توان تامین مالی بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی کشور از طریق بازار سرمایه، با بهره‌گیری از ظرفیت گسترده‌ترین شبکه بانکی داخل و خارج از کشور، بتواند گام‌های مؤثری برای دسترسی عموم مردم در نقاط دور و نزدیک ایران به بازار سرمایه کشور بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.