آسان پرداخت به پویش «ایران همدل» پیوست

شرکت آپ که همواره در انجام مسئولیت اجتماعی‌‌ تحت هر شرایطی پیش قدم بوده است، حالا با دعوت آذری جهرمی وزیر ارتباطات و دروازه بان تیم ملی، علیرضا بیرانوند، به پویش«ایران همدل» پیوست.

پس از این دعوت، شرکت آپ برای مشارکت در این پویش که برای کمک به نیازمندان در شرایط سخت کرونایی ایجاد شده است، مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان زنجان اختصاص داد. علت انتخاب استان زنجان برای شرکت در این پویش، شروع فعالیت آسان پرداخت از استان زنجان بوده است.

علاوه بر این، جمعی از مدیران آسان پرداخت نیز تصمیم گرفتند تا برای همراهی با این پویش 20 درصد از حقوق خود را به این موضوع اختصاص دهند.

همچنین آسان پرداخت از جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و افراد موثر کشور از جمله علی کریمی، فرهاد مجیدی و جواد ظریف برای مشارکت در این حرکت جمعی دعوت به عمل آورد.

با مشارکت آپ در پویش «ایران همدل»، کاربران آپ نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #333*733* و همچنین گزینه همدلی در اپلیکیشن آپ به این پویش بپیوندند.

پویش«ایران همدل»

گفتنی است در سال گذشته نیز به همت کاربران و همراهان همیشگی آپ بیش از 60 میلیارد تومان برای کمک به همنوعانمان جمع‌آوری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.