مراحل دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

در این مطلب مراحل دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت و مراحل دریافت تسهیلات آنلاین بانک رسالت را توضیح داده‌ایم.

معمولا برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای یک کار همچون خرید ماشین، کالا و… به دنبال دریافت وام باشند و به شعب بانک ها مراجعه کنند. این مراجعه اگر به دریافت وام ختم شود به طور حتم وام گیرنده تا دریافت وام باید چند باری به شعبه مراجعه داشته باشد. حال این مراجعه علاوه بر صرف زمان و هزینه؛ سختی های خاص خود را به دنبال دارد.

بانک قرض الحسنه رسالت که این روزها سکاندار بانکداری دیجیتال در کشور شده است این فرایند را به مراتب تسهیل و درخواست وام را غیرحضوری کرده است. پیشنهاد این بانک بهره‌مندی از خدمات بانکی در بستر اینترنت است.  دراینجا می‌خواهیم مروری به مراحل درخواست تا دریافت تسهیلات غیرحضوری بانک رسالت داشته باشیم.

نحوه دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در هرساعتی از شبانه روز می‌توانند به سایت بانک مراجعه و برروی گزینه پیشخوان رسالت کلیک کنند.

دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

با انتخاب پیشخوان و ورود کدملی و شماره همراه ثبت شده در سیستم بانک؛ کد ورود برای مشتری ارسال می شود.
در پیشخوان رسالت گزینه تسهیلات با دو منوی معرفی وام و پرداخت خودکار تسهیلات تعریف شده که مشتری باید گزینه معرفی وام را انتخاب کند.

دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

با انتخاب منوی معرفی وام؛ پنجره ای با مشخصات مشتری باز شده که وام گیرنده با ثبت شماره حساب؛ مبلغ وام(امتیاز از گردش حساب مشتری حاصل می شود)؛ مدت بازپرداخت و تایید قوانین تسهیلات؛ درخواست خود را امضا می کند.

دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

تسهیل در تضامین با به کارگیری سامانه اعتبارسنجی مرآت

نکته قابل توجه برای دریافت وام از بانک قرض الحسنه رسالت جایگزینی سرمایه اجتماعی به جای اسناد ضمانتی است.

این بانک که شعار ارایه خدمات آسان و ارزان را برای خود برگزیده برای تسهیل تضامین و وثیقه برای مشتریان سامانه اعتبارسنجی مرآت را به کار گرفته و در حال حاضر دریافت وام از این بانک مستلزم اعتبارسنجی وام گیرنده و ضامن است. متقاضی اعتبارسنجی با ورود به سامانه مرآت به آدرس imerat.ir و تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات شغلی درخواست خود را به ثبت می رساند.

این مرحله از دریافت وام نیز غیرحضوری است و مشتری وضامن می توانند در هرساعتی از شبانه روز با در اختیار داشتن اینترنت درخواست خود را ثبت کنند.

بعد از ثبت درخواست؛ پیامک دریافت نتیجه اعتبارسنجی برای متقاضی ارسال می شود.

دریافت تسهیلات غیرحضوری با پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت

گفتنی است اعتبارسنجی باید پیش از ثبت درخواست غیرحضوری وام  انجام شود و حدود یک هفته کاری زمان خواهد برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.