امکان پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق اپلیکیشن آپ فراهم شد

در طرح پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم، وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، باقیمانده سهام خود در بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را واگذار خواهد کرد.

پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق اپلیکیشن آپ

این امر از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) “واسطه‌گری مالی یکم” و با 20 درصد تخفیف انجام خواهد شد و فرصت بی‌نظیری برای ورود آحاد جامعه به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبری است که دولت با هدف مردمی کردن اقتصاد و امکان دسترسی آحاد مردم کشور به بازار سرمایه و انتفاع از رشد این بازار، قصد انجام آن را دارد.

در همین رابطه و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن آپ برای تمام افراد فراهم شده است.

هموطنان عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن آپ و استفاده از سرویس نشان بانک، نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

دانلود اپلیکیشن آپ

تاریخ شروع پذیره‌نویسی از بامداد یک‌شنبه 14 لغایت 31 اردیبهشت سال جاری است و اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از طریق اپلیکیشن آپ نیاز دارید شامل: نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، کد پستی و شماره تلفن همراه می‌‏باشد.

پذیره‌نویسی سهام دولت با اپلیکیشن آپ

توجه داشته باشید داشتن کد بورسی برای پذیره‌نویسی الزامی نیست، بنابراین متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از 2 ماه به بعد از تخصیص امکان‏‌پذیر است، می‏‌توانند به‌‌تدریج طی ماه‌های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی اقدام نمایند.

خرسندیم به اطلاع برسانیم فرآیند ثبت نام در سامانه سجام نیز از طریق اپلیکیشن آپ برای شما فراهم شده است. همین حالا اپلیکیشن آپ را نصب کنید.

برای دریافت اپلیکیشن آپ از کلید زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن آپ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.