امکان خرید سهام بانک‌‏ها و بیمه‌‏های دولتی به اپلیکیشن ست اضافه شد

امکان خرید سهام بانک‌‏ها و بیمه‏‌های دولتی از طریق اپلیکیشن ست با 20 درصد تخفیف، فراهم شد.

پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق اپلیکیشن ست

بنا بر مصوبه اخیر هیئت محترم وزیران، سهام بانک تجارت، بانک ملت و بانک صادرات ایران و همچنین بیمه اتکایی امین و بیمه البرز در قالب صندوق قابل معامله بورسی از 14 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.

بر این اساس و نظر به استقبال گسترده هم‌میهنان گرامی از فعالیت در بازار سهام، این امکان در اپلیکیشن ست تعبیه شده تا کاربران بتوانند به محض آغاز واگذاری سهام یادشده (از بامداد یکشنبه 14اردیبهشت)، از طریق این اپلیکیشن نسبت به خرید این سهام از درگاه غیرحضوری بانک تجارت اقدام نمایند.

دانلود اپلیکیشن ست 

به این ترتیب کاربران گرامی قادر خواهند بود بدون نیاز به کد بورسی (در این مرحله) و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شناسنامه‏‌ای، شماره همراه و شماره شبای بانکی تا سقف 2 میلیون تومان نسبت به خرید سهام اقدام نمایند. اطلاعات بیشتر، به‌زودی و از طریق رسانه‌های اپلیکیشن ست در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

نگاهی به خدمات اپلیکیشن ست

گفتنی است اپلیکیشن ست محصولی از شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت است که به‌عنوان بازوی خدمات پرداخت موبایلی بانک تجارت به فعالیت مشغول بوده و امکان استفاده از سرویس‌‏های مختلفی از جمله استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنت و نظایر آن را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.