ارائه‌ خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وب‏‌سرویس‌

آیا از ارائه‌ خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وب‏‌سرویس‌ اطلاع دارید؟ بانک ‌پاسارگاد اقدام به ارائه‌ بخشی از خدمات مالی پاسارگاد، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده ‌‌است.

بانک ‌پاسارگاد، در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏‌سرویس، بر بستر اینترنت کرده ‌‌است.  در ادامه مطلب به توضیح ارائه‌ خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وب‏‌سرویس‌ پرداخته شده است.

با این خدمات گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری‌‏ها، شرکت‌‏های بیمه، فین‌تک‌‏ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‏‌های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‏بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‌‏های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک پاسارگاد این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ ساعات شبانه‌‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏‌سرویس به‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب‏‌سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏‌کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک ‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه‌ اطلاعات بیشتر  به هم‌میهنان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.