ارائه‌ خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وب‏‌سرویس‌

بانک ‌پاسارگاد، در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏‌سرویس، بر بستر اینترنت کرده ‌‌است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، با این خدمات گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری‌‏ها، شرکت‌‏های بیمه، فین‌تک‌‏ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‏‌های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‏بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‌‏های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک پاسارگاد این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ ساعات شبانه‌‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏‌سرویس به‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب‏‌سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏‌کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک ‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه‌ اطلاعات بیشتر  به هم‌میهنان هستند.

  فراخوان بانک پاسارگاد برای مشتریان دریافت‌کننده تسهیلات
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.