موبایل بانک موسسه توسعه چه خدماتی دارد؟

موبایل بانک موسسه توسعه مشتریان را قادر می سازد که در هر کجا و هر زمانی از شبانه روز بتوانند عملیات بانکی خود را انجام دهند.

موبایل بانک موسسه توسعه، مشتریان را قادر می سازد که در هر کجا و هر زمانی از شبانه روز بتوانند عملیات بانکی خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند.

مزایای انجام امور بانکی از طریق این سرویس بانک موسسه توسعه، فقط محدود به زمان و مکان انجام درخواست نخواهد بود، بلکه سادگی استفاده از سرویس، در دسترس بودن و امنیت بالا از دیگر ویژگی های این سامانه می باشد.

موبایل بانک توسعه، قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل رایج در کشور از قبیل ios، android و windows mobileرا دارا می باشد، همچنین دارندگان گوشی های تحت سیستم عامل جاوا نیز می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

خدمات موبایل بانک موسسه توسعه

این نرم افزار دارای قابلیت های زیر است:

سپرده: دریافت لیست سپرده ها از سرویس دهنده مرکزی، به روز رسانی تمامی آن ها و یا یک سپرده خاص و همچنین مشاهده صورت حساب، از امکانات این قسمت می باشد.

تسهیلات: امکانات این بخش شامل فهرست تسهیلات دریافتی، مبلغ قسط و تعداد اقساط پرداخت شده و همچنین پرداخت اقساط از طریق کارت و یا سپرده می باشد.

قبض: در این بخش، پرداخت قبوض (آب، برق، گاز و تلفن) با استفاده از کارت مشتری میسر می باشد.

انتقال وجه: انتقال وجه از سپرده ای به سپرده دیگر و از کارتی به کارت دیگر در این قسمت صورت می گیرد. همچنین امکان مشاهده تاریخچه تمامی انتقالات و سطح محدودیت هر انتقال نیز قابل مشاهده می باشد.

شارژ: خرید شارژ اپراتورهای فعال در این بخش صورت می پذیرد.

ارزش افزوده: در این بخش، خدمات مربوط به سازمان ها و مراکز دیگر شامل پرداخت شهریه دانشگاه ها، خرید بیمه مسافرتی و غیره صورت می گیرد.

اطلاعات: این بخش شامل اطلاعاتی از قبیل نشانی شعب و… می باشد.

تنظیمات: تغییر نام کاربری، رمز عبور و رمز دوم کارت در این بخش امکان پذیر می باشد. در نرم افزار موجود، امکان ارتباط از طریق sms و gprs نیز فراهم گردیده است.

دانلود موبایل بانک موسسه توسعه

برای دانلود موبایل بانک موسسه توسعه در نسخه اندروید، IOS و جاوا از دکمه زیر استفاده کنید.

دانلود موبایل بانک توسعه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.