راهنما و آموزش ویدیویی؛ بخش جذاب اپلیکیشن آپ که کمتر به آن پرداخته شده

امروزه اکثر مردم  ایران گوشی هوشمند دارند. بر اساس آخرین نتایج طرح آمارگیری برخورداری خانوارها از تلفن همراه در سال 98، بیش از 95 درصد از جمعیت کل کشور تلفن همراه دارند و  بیش از  70درصد ایرانی‌هایی که تلفن همراه دارند از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

یکی از اپلیکیشن‌های مورد نیاز مردم، اپلیکیشن‌های مالی و پرداخت است. حالا در هر گوشی هوشمندی حتما یک اپلیکیشن پرداخت وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی که به دلیل عدم اطلاع کاربران از خدمات متنوع و یا عدم دسترسی به بخش راهنما معمولا بی‌استفاده می‌مانند.

امروزه بخش قابل توجهی از افرادی که از اپلیکیشن‌های مالی و پرداخت استفاده می‌کنند حتما اپلیکیشن آپ را در گوشی خود نصب کرده‌اند. بطوریکه این اپلیکیشن تا به امروز بیش از 42 میلیون نصب داشته است.

سوپر اپلیکیشن آپ حالا با داشتن بیش از 32 خدمت اصلی متفاوت به عنوان یک سوپرمارکت مالی و بانکی شناخته می‌شود.

امروزه اپلیکیشن آپ در ارائه خدمات مالی و پرداخت متنوع مثل خدمات انتقال وجه، خدمات بورس و بیمه، خدمات خودرو، سرمایه گذاری و بسیاری خدمات دیگر پیشتاز است. این اپلیکیشن در رفع نیاز کاربران خود به قدری دقیق و گسترده عمل کرده که شاید بسیاری از بخش‌های دیگر آن بصورت کامل بررسی نشده باشد. یکی از آن بخش‌های مهم، قسمت راهنما در آیکون سه خطی منو است.

ویدیوهای آموزشی درون اپلیکیشن آپ

در این بخش علاوه بر جواب به سوالات متداول کاربران، در مورد خدمات پرکاربرد مثل سرویس دریافت رمز دوم بانکی، شارژ اعتبار اسنپ، خرید بسته اینترنت و بسیاری موارد دیگر، ویدیوهای آموزشی کوتاه در نظر گرفته شده که مسلما باعث افزایش دانش کاربران و استفاده درست و کامل از خدمات متنوع این اپلیکیشن می‌شود.

ویدیوهای آموزشی درون اپلیکیشن آپ

در قسمت آموزش بخش راهنما، کاربران می‌توانند ویدیوهای آموزشی که برای خدمات پرکاربرد آماده شده است را به سادگی تماشا کنند و در صورت داشتن مشکل یا سوالی درباره خدمات پرکاربرد، به راحتی به جواب سوال خود برسند.

ویدیوهای آموزشی درون اپلیکیشن آپ

ایجاد بخش راهنما و جواب به سوالات متداول در اپلیکیشن آپ نشان می‌دهد این اپلیکیشن به عنوان یکی از پر کاربردترین سوپراپلیکیشن‌های مالی و پرداخت علاوه بر ارائه خدمات متنوع و گسترده مورد نیاز کاربران، تجربه کاربری سهل و آسان و سرعت و امنیت بالا، درک درستی از نیازهای آموزشی کاربران دارد.

همچنین در دسترس بودن ویدیوهای آموزشی درون اپلیکیشن آپ برای رفع مشکلات کاربران، بدون نیاز به تماس تلفنی با مرکز تماس و ایجاد ترافیک در این بخش و همچنین عدم نیاز به خروج از اپلیکیشن برای مشاهده ویدیوهای آموزشی، نشان از هوشمندی آپ در بخش دانش کاربرانش است.

برای دریافت اپلیکیشن آپ از کلید زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن آپ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.