چند درصد خانوارهای یارانه‌بگیر وام یک میلیونی گرفتند؟

 سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب 867 هزار و 25 هزار خانوار یارانه بگیر خبرداد و گفت: در مجموع 87 درصد از خانوارهای یارانه بگیر تسهیلات دریافت کردند.

چند درصد خانوارهای یارانه‌بگیر تسهیلات حمایتی کرونا گرفتند؟

حسین میرزایی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: روز 22 خرداد، 867 هزار و 25 هزار خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا دریافت کردند و در مجموع 21 میلیون و 51 هزار و 393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.
 افزود: این تسهیلات، نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کدملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرآیندهای این چنینی است.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در توییتر نوشت: دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از 87 درصد خانوارهای یارانه‌بگیر بود. از این پس تمام پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود، به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کدپستی رسمی از همه ایرانیان است تا در هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نشود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.