کیف پول Blockchain چیست و چه مزایایی دارد؟

کیف پول بلاکچین فضای ذخیره‌سازی قابل ملاحظه ای را برای دارایی های دیجیتال ارائه می دهد.

کیف پول Blockchain یکی از محبوب‌ترین کیف پول دیجیتالی محبوب برای بیت‌کوین و اتر است.

کیف پول Blockchain دارای یک پلتفرم بسیار انعطاف پذیر و بسیار ایمن است که دارای بیش از 15 میلیون کیف پول است. با توجه به رابط کاربری بسیار قابل دسترس خود، کیف پول Blockchain فضای ذخیره‌سازی قابل ملاحظه‌ای را برای دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد. از سراسر جهان قابل دسترسی است و از 25 زبان پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید یک کیف پول ایمن و رایگان برای رمزارزهای خود داشته باشید، با ما همراه شوید.

کیف پول Blockchain چیست؟

Blockchain Wallet یا کیف پول Blockchain یک کیف پول دیجیتالی است که توسط شرکت توسعه نرم‌افزار لوکزامبورگ، Blockchain ساخته شده است. کیف پول Blockchain که از طریق وب یا موبایل قابل دسترسی است، امکان برقراری ارتباط ایمن با بیت‌کوین و اتر را از طریق یک رابط کاربری تمیز و بصری برای همه آسان می‌کند.

برخی از ویژگی های اصلی کیف پول Blockchain شامل موارد زیر است:

  • “مرکز امنیتی” داخلی که شما را از مراحلی که می توانید برای تأمین حساب خود، صندوق های تهیه پشتیبان تهیه کرده و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید، راهنمایی می کند.
  • مشارکت با صرافی های معتبر باعث می شود خرید و فروش رمزهای ارز مستقیم و مستقیم از کیف پول شخصی Blockchain شما سریع و آسان انجام شود.
  • انعطاف پذیری برای تنظیم هزینه های معاملات مطابق با اولویت ها.
  • سازگاری کیف پول Blockchain با iOS،  اندروید و وب

قیمت کیف پول Blockchain چند است؟

استفاده از کیف پول Blockchain کاملاً رایگان است. با این حال، هر بار که ارزهای رمزپایه به داخل کیف پول شما حرکت می کنند، مبلغ معامله کمی به شما تعلق می گیرد. کیف پول Blockchain Wallet به طور خودکار هزینه معامله مناسب را از وجوه شما با توجه به اندازه معامله و میزان فعالیت شبکه در آن زمان کسر می کند. گزینه ای برای تعیین هزینه مبادله بیت‌کوین خود نیز موجود است و می توانید در تنظیمات “سفارشی کردن هزینه” این گزینه را پیدا کنید.

کدام رمزها رو میتوانم ذخیره کنم؟

  • بیت‌کوین
  • اتر

چگونه ارز را به کیف پول خود اضافه کنم؟

• قبل از اضافه کردن ارز، باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به سادگی به blockchain.info مراجعه کرده و برای داشتن یک کیف پول رایگان ثبت نام کنید.

• آدرس ایمیل خود را وارد کنید، رمز ورود را انتخاب کنید و مراحل فعال کردن کیف پول جدید خود را دنبال کنید.

• پس از ورود به سیستم، روی دکمه “درخواست” کلیک کنید.

• ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، بیت کوین یا اتر.

• آدرس کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد، که دقیقاً مانند تعداد زیادی عدد و حروف به نظر می رسد. هر کس می تواند با استفاده از این آدرس، ارز مناسب را برای شما ارسال کند. همچنین شما می توانید به آدرس کیف پول خود در قالب کد QR دسترسی داشته باشید و به اشتراک بگذارید.

• حتماً بیت‌کوین را فقط به آدرس bitcoin و اتر را به آدرس اتر ارسال کنید. ارسال ارز خاص به آدرس اشتباه ممکن است منجر به از دست رفتن دائمی آن وجوه شود.

• اگر در کیف پول دیگری بیت‌کوین یا اتر دارید، می توانید وجه خود را به کیف پول جدید Blockchain خود انتقال دهید.

• اگر قبلاً بیت‌کوین یا اتر ندارید، ممکن است نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید که به شما امکان می دهد ارزهای رمزپایه را با فیات مانند Coinbase خریداری کنید و سپس دارایی های خود را به Blchchain منتقل کنید تا بتوانید کیف پول خود را تأمین کنید.

چگونه می توانم با کیف پول Blockchain خود پرداخت کنم؟

پرداخت با این کیف پول آسان است. مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله یک: بر روی دکمه “ارسال” در داشبورد خود کلیک کنید.

مرحله دو: ارز مناسب برای پرداخت خود را انتخاب کنید.

مرحله سه: با چسباندن آن یا اسکن کد QR مرتبط، آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید.

مرحله چهار: مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید. ویژگی های تبدیل خودکار Blockchain Wallet به شما امکان می دهد مقدار خود را با استفاده از واحد پول محلی یا cryptocurrency تایپ کنید و برای مقایسه آسان، در هر دو حالت نمایش داده می شود.

مرحله پنج: شما می توانید توضیحی را وارد کنید و جزئیات بیشتری را درباره پرداخت ارائه دهید.

مرحله شش: اگر معامله حساس به زمان است، می توانید معامله را “اولویت” انجام دهید. برای تأیید سریعتر احتمالاً هزینه معامله بالاتری را متحمل خواهید شد.

مرحله هفت: همچنین می توانید “تعیین هزینه” را برای تعیین نرخ معامله خود انتخاب کنید. هزینه های بالاتر اعتبار بیشتری برای معاملات می دهد و بالعکس.

مرحله هشت: پس از وارد کردن اطلاعات، روی “ادامه” کلیک کرده و جزئیات معامله را تأیید کنید.

چقدر کیف پول Blockchain امن است؟

کیف پول Blockchain، با امنیت و قابلیت استفاده در ذهن طراحی شده است. در حالی که ویژگی های امنیتی پایه برخی از لایه های محافظت را ارائه می دهند، بسیاری از ویژگی های امنیتی اضافی به عنوان گزینه ها در دسترس هستند. در داشبورد کیف پول خود، می توانید از تب “مرکز امنیت” بازدید کنید تا اطلاعاتی درباره امنیت کیف پول خود ببینید. Wallet Blockchain امنیت را در سطوح مختلف ارزیابی می کند و به کاربران ابزاری می دهد تا بتوانند به راحتی توصیه های امنیتی اضافی را تجسم و انتخاب کنند. در اینجا نحوه تجزیه آنها آمده است:

سطح اول

• تأیید ایمیل: تأیید آدرس ایمیل شما به Blockchain Wallet اجازه می دهد تا کدهای ورود به سیستم را برای تأیید پرداختها برای شما ارسال کند، یا در صورت شناسایی فعالیت غیرمعمول در حساب شما، به شما توصیه می کند. در حالی که اکثر ویژگی های امنیتی اختیاری هستند، برای تکمیل مراحل تنظیم کیف پول Blockchain خود باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

• عبارت عبور: عبارتی مخفی به عنوان راهی برای بازیابی حساب کاربری شما در صورت از دست دادن رمز ورود ایجاد می شود. به دلیل تعهد خود به حفظ حریم شخصی کاربران، شرکت پشتیبان Wallet Blockchain به رمز عبور شما دسترسی ندارد و بنابر این نمی تواند به شما در بازیابی آن کمک کند.

• اشاره رمز عبور: در صورت فراموش کردن رمز ورود، راهی برای یادآوری رمز عبور است.

سطح دوم

• تأیید صحت دو مرحله ای: فعال کردن تأیید صحت دو مرحله ای به شما نیاز دارد تا یک بار رمز عبور یک بار را وارد کنید که کیف پولBlockchain به تلفن همراه شما ارسال می کند هر بار که یک تلاش برای ورود به سیستم با حساب شما وجود دارد.

• شماره تلفن همراه خود را پیوند دهید. اگر شماره تلفن همراه خود را پیوند دهید، می توانید هر زمان که شخصی سعی در دسترسی به حساب شما با استفاده از رمز عبور اشتباه داشته باشد، یک بار وارد شوید.

سطح سوم

• مسدود کردن درخواستهای Tor. این گزینه آدرس های IP را که از شبکه Tor وارد می شوند، از دسترسی به حساب شما منع می کند. Tor ابزاری برای ناشناس کردن است که اغلب توسط هکرها مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه بسیاری از علاقه مندان به حریم خصوصی نیز از Tor برای مقاصد غیر مخرب استفاده می کنند.

از کجا می توانم کیف پول Blockchain دریافت کنم؟

Blockchain Wallet یک کیف پول آنلاین ارائه می دهد، به این معنی که برای استفاده از آن نیازی به بارگیری یا نصب چیزی ندارید. کافیست به blockchain.info مراجعه کرده و برای یک کیف پول رایگان ثبت نام کنید. اگر مایل به استفاده از گزینه موبایل هستید، باید برنامه Blockchain Wallet را بارگیری کنید. این برنامه برای iOS و Android نیز در دسترس است.

مزایا و معایب کیف پول Blockchain

مزایا

• ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند تأیید صحت دو مرحله ای.

• می‌توانید بالانس خود را در واحد پول محلی خود مشاهده کنید.

• طراحی رابط کاربری بصری است و به راحتی قابل کنترل است.

• به عنوان یک اقدام حریم خصوصی، Blockchain پس از هر تراکنش دیجیتالی به طور خودکار آدرس کیف پول جدید ایجاد می کند.

• این شرکت در لوکزامبورگ مستقر است، کشوری که به دلیل داشتن یک ساختار قانونی که از حریم شخصی افراد محافظت می کند.

• با اسکن کد QR می توانید به راحتی کیف پول وب خود را با دستگاه تلفن همراه یکی کنید.

• می توانید cryptocur ارزها را مستقیماً از طریق کیف پول Blockchain خود خریداری و بفروشید.

معایب

• به طور کلی، کیف پول های آنلاین نسبت به کیف پول های آفلاین در برابر نقض امنیت آسیب پذیر هستند.

• ممکن است برخی از کاربران برای دستیابی به کیف پول های شخصی Blockchain خود، یک روند دشوار را از طریق تأیید هویت طی کنند.

• Blockchain Wallet فقط با بیت‌کوین و اتریوم سازگار است.

• شما نمی توانید ارزهای رمزنگاری شده را با فیات به طور مستقیم از طریق کیف‌پول Blockchain خریداری کنید.

مراحل بعدی

با مراجعه به blockchain.info و ثبت نام در یک حساب کاربری، از Blockchain Wallet شروع کنید. به راحتی بیت کوین یا اتر را به راحتی ارسال و دریافت کنید، بودجه خود را پیگیری کنید و از انعطاف پذیری یک کیف پول آنلاین با زیرساخت امنیتی قوی که می توانید برای رفع نیازهای خود استفاده کنید، لذت ببرید.

/ آی ماینر

1 نظر
  1. jack می گوید

    very nice, Thank you for sharing such an informative blog about blockchain, I found it very useful as I was looking at blockchain and its benefits ..so, thank you for sharing, also if you are looking for one of the most profitable blockchain development companies, then I suggest the most better option as I found it very beneficial with amazing features including meager gas fee.so, I found it very affordable too. Here, I am sharing, you can visit and get benefits: https://infograins.com/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.