روش پرداخت غیرحضوری اقساط بانک آینده

پرداخت غیرحضوری اقساط بانک آینده چگونه است؟ شما می‌توانید از طریق سامانه پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک آینده، اقساط خود را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب پرداخت کنید.

بانک آینده برای افزایش دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش سفرهای درون شهری و مراجعه به شعب،  امکان پرداخت غیر حضوری اقساط تسهیلات را فراهم کرده است.

شما می‌توانید از طریق سامانه پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک آینده، اقساط خود را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب پرداخت کنید.

روش‌ پرداخت غیر حضوری اقساط بانک آینده

این سامانه از دو طریق امکان پرداخت غیر حضوری اقساط تسهیلات را فراهم کرده است:

1- پس از ورود اطلاعات تسهیلات خود و استفاده از گزینه «پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات» شما می‌توانید با استفاده از شماره‌کارت شتابی و رمز دوم خود نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام نمایید.

2- در صورتی که تمایل دارید تا از طریق خودپرداز و یا بستر “پایا” و یا “ساتنا” بین بانکی اقساط خود را واریز نمایید، با استفاده از گزینه «پرداخت از طریق واریز به حساب»، اطلاعات پرداخت اقساط تسهیلات خود، شامل «شماره حساب آینده»، «شماره کارت» و «شماره‌ شبا» تسهیلات را دریافت نمایید و با استفاده از یکی از شماره‌های ذکر شده، مبلغ مورد نظر خود را واریز نمایید.

برای پرداخت آنلاین اقساط تسهیلات بانک آینده از کلید زیر استفاده کنید.

پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک آینده

3- شما با ارسال شماره تسهیلات خود از طریق پیامک به شماره 200040011 می‌توانید مانده‌ بدهی وشماره‌کارت واریز قسط خود را دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.