پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات در بانک دی

با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب امکان پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات در بانک دی فراهم شد.

با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات از طریق وب سایت بانک دی راه اندازی شد.

امکان پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات در بانک دی فراهم شد

محمدعلی بخشی‌زاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه حداکثری خدمات بانکداری الکترونیک و در راستای پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان، تمامی دارندگان کارت‌های بانک دی و یا سایر کارت‌های عضو شتاب می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک دی و از طریق وب سایت بانک، نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک دی اقدام کنند.

وی افزود: تمامی تسهیلات گیرندگان بانک دی می توانند از این پس با مراجعه به وب‌سایت بانک دی و انتخاب گزینه «درگاه خدمات کارتی» با درج اطلاعات کارت برای ورود به درگاه خدمات کارتی و انتخاب گزینه «پرداخت تسهیلات»، اقساط تسهیلات دریافتی از بانک دی را پرداخت کنند.

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به مزایای راه اندازی این سرویس گفت: با ارائه این خدمت از طریق وب سایت بانک، علاوه بر دسترسی 24 ساعته مشتریان به این خدمت در روزهای عادی و تعطیل، زمینه کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و افزایش میزان استفاده از خدمات الکترونیک فراهم می شود.

شایان ذکر است، کاربران اینترنت بانک نیز می توانند علاوه بر استفاده از این سرویس از طریق سرویس پرداخت تسهیلات در اینترنت بانک و موبایل بانک اقدام به پرداخت اقساط کنند.

توجه: برای فعال سازی اینترنت بانک دی بدون مراجعه به شعبه اینجا کلیک کنید.

توجه: برای بازنشانی غیرحضوری رمز اینترنت بانک دی از طریق خودپرداز اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.