سهام سهامداران بانک مهر اقتصاد به 17 برابر ارزش اولیه بازخرید شد

یک مقام سابق بانکی با بیان اینکه سهام 170 هزار سهامدار بانک مهر اقتصاد به ارزش هر سهم 17 هزار و 172 ریال بازخرید شده است، گفت:

غلامحسین تقی نتّاج، درباره نحوه بازخرید سهام بانک مهر اقتصاد که به‌تازگی در بانک سپه ادغام شده است، اظهارداشت: سهام این بانک به قیمت هر سهم 17 هزار و 172 ریال بازخرید شده است که این رقم 17 برابر ارزش اولیه سهام این بانک بوده است.

وی افزود: پول بازخرید سهام به همه 170 هزار سهامدار بانک مهر اقتصاد پرداخت شده است.

این مقام سابق بانکی در پاسخ به این سوال که چرا برخی سهامداران عنوان می‌‌کنند بانک به قیمت ارزش اسمی سهام، پول سهام را به ما بازگردانده است، گفت: 2-3 سال پیش و براساس دستورالعمل ادغام که توسط نهادهای نظارتی تهیه شده بود، اعلام شد هر فردی که تمایل می‌دارد می‌تواند سهام خود در این بانک را به قیمت اسمی خریداری کند.

وی ادامه داد: در زمانی این پیشنهاد به سهامداران داده شد که به دلیل توقف چند ساله نماد بانک مهر اقتصاد در بورس ارزش روز سهام آن به 70 تومان رسیده بود. بعد از اعلام این پیشنهاد عده کمی از سهامداران به قیمت هر سهم 100 تومان سهام خود را بازخرید کردند.

نتّاج تاکید کرد: 170 هزار سهامدار سهام خود را 17 برابر ارزش اولیه خود بازخرید کردند و همه این مبالغ به حساب آنها واریز شده است.

/ فارس

1 نظر
  1. سمیه می گوید

    رفع مسدودیت کارت و رمز کاربری میخوام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.