استارت‌آپ لایف دانا، تحولی نوین در صنعت بیمه کشور

طرح ماندگار حمایت لایف دانا با داشتن نماد اعتماد الکترونیک طلایی از وزارت صمت و اخذ مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمبر ملی در وب سایت Lifedana.ir رونمایی شد.

به گفته دکتر طاهری مجری طرح، در اواخر سال 1396 کارهای مطالعاتی طرح مذکور با حمایت شرکت بیمه دانا و حضورجمع کثیری از اعضای هیات علمی دانشگاهای معتبر کشور آغاز و در سال جاری پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این طرح شخص متقاضی پس از مراجعه به درگاه الکترونیکی و ثبت نام و شرکت در آموزشهای آنلاین علوم مورد نیاز در سال اول ، از بیمه عمر و بازنشستگی بدون پرداخت حق بیمه و به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند و مادامی که بعنوان معرف در طرح فعالیت نمایند نیازی به پرداخت وجه بیمه عمر و بازنشستگی نخواهد داشت.
همچنین برای پذیرفته شدگان در آموزش های مذکور مدرک دانشگاهی معتبر (قابل استعلام و ترجمه) صادر خواهد شد.

طاهری در ادامه به هزینه متقاضیان برای شرکت در کلاس‌های آنلاین لایف دانا اشاره کرد و گفت: شخص آموزش دیده تنها هزینه دانشگاه را پرداخت می‌کند و هزینه بیمه سالانه فرد را دانشگاه به صورت نقدی پرداخت می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه، به اهداف مهم طرح لایف دانا اشاره کرد و گفت: این طرح اهداف مختلفی دارد که مهمترین آن فرهنگ‌سازی بیمه به صورت گسترده در سطح کلان جامعه است.

طاهری گفت: برای این پروژه آینده بسیار خوبی را پیش بینی می‌کنم و طبق برآوردها ، از آغاز ثبت نام تا پایان سال جاری حداقل 500 هزار نفر مشارکت کننده در این طرح خواهیم داشت .

طاهری در پایان از تمامی مشارکت‌کنندگان در این طرح و مدیران فنی و همکاران این شرکت بابت همکاری شایسته آنها تقدیر و تجلیل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.