10 برابر توان بیشتر با تحول در صندوق و نرم‌افزارهای فروشگاهی دیجیتالی

بدون داشتن یک سیستم فروش کارآمد و قابل اعتماد، با تأخیر در عملیات پرداخت، مدیریت ضعیف موجودی و خدمات، کسب‌وکار با بحران روبه‌رو خواهد شد.

صندوق‌های فروشگاهی برای اولین بار در سال 1879 اختراع شدند که البته در ابتدا این صندوق‌ها به شکل امروزی نبودند و فقط نیازهای اولیه مانند محاسبه میزان پول نقد را رفع می‌کردند. در دنیای دیجیتال امروز و البته با شیوع ویروس کرونا، نیاز کسب‌وکارهای خرد تغییر کرده است: بارکد اسکنر، نرم‌افزاری بر پایه سیستم عامل اندروید، مدیریت مالی، ابزارهای قیمت‌گذاری کالا و طرح‌های تخفیف و فروش متنوع، رایانش ابری، مدیریت زنجیره تامین، گزارش گیری بازده و سود فروشگاه، تجزیه‌وتحلیل، مدیریت کارمندان، سفارش‌گیری آنلاین و … اشاره کرد که صندوق‌های فروشگاهی قدیمی نمی‌توانند پاسخگوی آن‌ها باشند.

 

با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن دنیا، صندوق‌های فروشگاهی مدرنی پا به عرصه گذاشته‌اند که می‌توانند به نیازهای جدید کسب‌وکارهای خرد پاسخ دهند. در دنیا نمونه‌های موفقی از این راهکارهای جدید مانند Square وجود دارند و در ایران هم اقداماتی در این راستا انجام شده که شاپ بیز یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه است.

طبق بررسی های انجام شده شاپ بیز پس از بررسی نرم‌افزار‌های مطرح بازار و بر اساس نیاز‌های حل‌نشده کسب‌و‌کارها ‌تولید شده، علاوه بر رفع نیاز صاحبین کسب‌و‌کار‌ها، از جمله عملیات فروش، انبارداری، مدیریت فروشگاه، گزارشات فروش و …، توانسته است با ارائه راهکار جامع خود، امکان فروش اینترنتی را نیز برای فروشگاه‌ها فراهم سازد.

قابلیت‌های نرم‌افزار صندوق‌های فروشگاهی شاپ بیز 

نرم‌افزار صندوق‌های فروشگاهی شاپ بیز با قابلیت ارائه گزارش‌های فروش و گزارش عملکرد می‌تواند به پیشرفت کسب‌وکارها کمک کند. تجهیزات هوشمند شاپ با محوریت یکپارچگی سخت‌افزاری و با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید به دو گروه دستگاه‌های سری E با تجمیع صندوق فروشگاهی، پرینتر و کارتخوان و دستگاه‌های سری A با تجمیع دستگاه کارتخوان بانکی و تبلت به صورت واحد، راهکاری نوین در صنعت خرده‌فروشی و کسب‌وکارهای نوپا برای پذیرندگان خود هستند.

همچنین با توجه به تنوع مدل‌های سری E و A به راحتی می‌توان در یک فروشگاه یا کافه رستوران با توجه به فضا و نیاز مجموعه، از چند مدل دستگاه شاپ به صورت همزمان استفاده کرد که با توجه به قابلیت اتصال تمامی دستگاه‌ها به رایانش ابری (cloud)، تمامی اطلاعات به صورت یکپارچه در فضای ابری ذخیره می‌شوند. صندوق‌های فروشگاهی شاپ بیز برای تمامی کسب‌وکارها از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌ها و … مناسب هستند.

 

یک جهش 10 پله‌ای!

شاپ بیز مدیریت کسب‌وکار را تسهیل می‌کند و کاربردهای صندوق فروشگاهی را 10 برابر کرده است مانند؛ پرداخت، راهکار فروشگاهی، بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، خرید اعتباری، باشگاه مشتریان، لجستیک، مدیریت زنجیره تأمین، راهکارهای مبتنی بر Nearby، هوش تجاری و راهکارهای هوشمند.

همچنین شاپ بیز با چند راهکار دیگر شاپ مانند اپلیکیشن موبایلی که به پیشرفت شاپ مارکت کمک می‌کند و شاپ مارکت که امکان فروش آنلاین محصولات را فراهم می‌آورد و پرداخت یاری که درگاه پرداخت شخصی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد، نیز هماهنگ است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.