اینفوگرافیک / نهایت همراهی در پرداخت با اپلیکیشن ست

با شیوع گسترده کرونا، این روزها مردم سعی می‌کنند از حمل، دریافت و پرداخت وجه نقد که عامل انتقال آلودگی است خودداری و در صورت استفاده از کارت بانکی، کارت خود را ضدعفونی کنند. همچنین مردم از رفتن به مکان‌های پرازدحام برای اموری مثل دریافت و پرداخت خلافی خودداری می‌کنند. حالا اپلیکیشن‌های پرداخت روش مطمئن و ساده‌ای در گوشی همه ما هستند برای حل چالش حمل پول نقد و حضور در اماکن پر ازدحام.

اپلیکیشن سِت محصول شرکت سیمرغ تجارت و قدرت گرفته از بانک تجارت یکی از اپلیکیشن‌های معتبر پرداخت است. استفاده از این اپلیکیشن امکانات پرداختی و خرید متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. ما در ادامه سرویس‌های این اپلیکیشن را معرفی کردیم:

اپلیکیشن سِت

عوارض آزادراهی

پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها، در نگاه اول ممکن است گیج‌کننده یا سخت به‌نظر برسد. ست، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بدون اتلاف وقت، پرداخت سریع عوارض آزادراهی تجربه کنند. برای اینکار کافی است تا گزینه «خلافی» را انتخاب کنید و پس از لمس گزینه «اضافه کردن» اطلاعات درخواستی را  وارد کنید.

کیف پول

کیف پول الکترونیک ست، یک حساب مجازی برای نگهداری پول است. یک خدمت آنلاین که با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های اینترنتی خود مانند خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنتی، پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک را به سادگی و با سرعت بالاتر انجام دهید. با یکبار شارژ کیف پول ست دیگر نیازی به ورود به درگاه پرداخت و ثبت اطلاعات کارت بانکی ندارید.

خلافی

پرداخت خلافی خودرو از آن مواردی است که هر روز تعداد زیادی از مردم با آن سروکار دارند. یکی از راه‌های استعلام و پرداخت خلافی (موتور و خودرو) از طریق اپلیکشن ست است. برای اینکار پس از لمس گزینه «خلافی» درقسمت بالایی صفحه مشخص کنید قصد پرداخت استعلام کدام وسیله نقیله (موتور یا خودرو) را دارید. سپس گزینه «اضافه کردن»را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

طرح ترافیک

با توجه به اینکه زوج یا فرد بودن پلاک، معیار تردد خودرو در محدوده طرح آلودگی هوا نیست، در هر فصل 20 روز سهمیه رایگان به هر خودرو تعلق دارد و مالکین پس از 20 روز تردد باید عوارض آن را پرداخت کنند. درنتیجه اطلاع از تعداد روزهای استفاده از این سهمیه اهمیت زیادی دارد.

در اپلیکیشن ست، این امکان فراهم شده تا به سادگی از تعداد روزهای تردد در محدوده طرح اطلاع پیدا کنید. برای این کار :

  • در صفحه اصلی ست گزینه «خودرو و موتور» رو انتخاب کنید.
  • در این بخش دکمه «اضافه کردن» رو لمس کنید.
  • مشخصات و پلاک خودرو رو وارد کرده و دکمه ثبت رو لمس کنید.
  • با لمس پلاک ثبت شده و انتخاب گزینه «طرح ترافیک»، تعداد روزهای استفاده از سهمیه در هر فصل و بدهی طرح ترافیک آن پلاک نمایش داده خواهد شد.

قیمت‌ طلا، ارز  و سکه

با ست می‌توانید به تابلوی قیمت‌های لحظه‌ای بازار طلا، ارز و سکه دسترسی پیدا کنید.

سایر خدمات

گزینه «سایر خدمات» اپلیکیشن ست امکان دسترسی به سرویس‌های

  • کارت شهروندی
  • کرایه تاکسی
  • روزنامه خوان
  • نیکوکاری
  • بازی
  • قبض

را فراهم کرده است که در ادامه هر یک را معرفی خواهیم کرد.

کرایه تاکسی

ست چالـش کمبود پـول نقد و مخصوصاً پول خـرد را برای پرداخت کرایه تاکسی حل کرده است. با استفاده از اپلیکیشن ست، به راحتی و با اسکن کد کیوآر پذیرنده، پرداختی سریع، راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

قبض

با اپلیکشن ست در هر زمان و مکانی که هستید از دست قبوض عقب افتاده برای همیشه راحت شوید.‌ با لمس گزینه قبض در صفحه اصلی اپلیکشن 6 نوع قبض (قبض موبایل، گاز، مخابرات، آب و برق) را خواهید دید که برای پرداخت هرکدام باید روی آیکون آن کلیک کنید و پرداختتان را با دادن اطلاعاتی که در هر بخش متفاوت است، انجام دهید.

اگر قصد دارید پرداخت خود را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید در پایین همان صفحه گزینه «پرداخت  مستقیم» را انتخاب و از طریق اسکن بارکد یا وارد کردن شناسه قبوض خود را پرداخت کنید.

نیکوکاری

هر وقت نیت خیری داشته باشید بلافاصله می‌توانید با لمس گزینه «نیکوکاری» به موسسات خیریه به صورت آنلاین مبلغ موردنظرتان را اهدا کنید.

روزنامه‌خوان

اگر علاقه‌مند به دریافت خبرهای داغ روزنامه هستید با انتخاب گزینه «روزنامه‌خوان» می‌توانید به صورت رایگان صفحه‌ نخست روزنامه‌ها را ‌بخوانید.

بازی

اگر علاقمند به بازی‌های موبایلی هستید پس بدون شک گزینه بازی اپلیکیشن ست برای شما جذاب خواهد بود.

شارژ سیم‌کارت

با استفاده از منوی «شارژ سیم‌کارت» می‌توانید برای سیم کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ مستقیم تهیه کنید. همچنین در این بخش می‌توانید شارژهایی که در گذشته خریداری کرده‌اید را مشاهده و با انتخاب هر یک همان خرید خود را تکرار کنید.

شارژ اینترنت

با استفاده از اپلیکیشن ست می‌توانید به سادگی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل را در حجم و زمان‌های مختلف بخرید.

اپلیکیشن ست قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios  است. می‌توانید ست را از کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و سیبچه دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.