مدیرعامل بانک قرض‌­الحسنه رسالت: 1400 خاتمه بانکداری سنتی؛ در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­‌داریم

مدیرعامل بانک قرض‌­الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در 1400 خبر داد.

محمدحسین حسین ‌زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را “بانکداری اجتماعی” و یا “ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه­‌های مشتریان” نامید.

وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه‌­ ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون­‌های کار و زندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله­ ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان­‌ها، ادارات و شرکت‌ها) و صنفی (اصناف، بازاری­‌ها) است.

حسین ­زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است؛ افزود: سال 1400 خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض‌­الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه در سال 1400 بانک قرض‌­الحسنه رسالت هیچ شعبه‌ای نخواهد داشت، بیان کرد: در سال 93این بانک با حدود 300شعبه فعالیت داشته که امروز  به 60 شعبه رسیده و در حال حاضر از این تعداد 30 شعبه به عنوان ایستگاه مشاوره  فعالیت می ‌کنند.

او قرض‌­الحسنه خرد و اجتماعی، شرعی و آسان و همچنین ارزان بودن خدمات را از مهمترین اهداف بانک قرض‌­الحسنه رسالت برشمرد و افزود: ما به عنوان نخستین و تنها بانک خصوصیقرض‌­الحسنه کشور احساس مسئولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرض‌­الحسنه برای کل جامعه افرایش یابد.

مدیرعامل بانک قرض‌­الحسنه رسالت با تاکید برمحاسن بانکداری غیرحضوری اظهارداشت: مزایای بهره‌گیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است.

وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت تعریف شده است. به گونه ­ای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت می‌توانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.