خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ پاسارگاد

با خدمات ویژه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ پاسارگاد (CRM) می‌توانید شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت کنید.

مشتریان بانک ‌پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه‌ آن آگاه شوند.

خدمات ویژه مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ پاسارگاد

این بانک به‌منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرها، مغایرت‌ها، شکایت‌ها و… اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در4 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 126 هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و …) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به چهار ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 130 درصد داشته‌است.

خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین‌بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و … از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آن‌ها با مرکز صورت می‌گیرد.

سامانه تلفنی بانک‌ پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک ‌پاسارگاد می‌توانند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امورسهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها هستند.

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود و ثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله‌ی اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله‌ی بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله‌ی سوم سؤالات و گزارش‌های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه‌ی ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید.

مشتری می‌تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه‌ی مردم اعم از مشتریان و غیر مشتریان بانک پاسارگاد است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان بر اساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آن‌ها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آن‌ها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ‌پاسارگاد سؤالات پرتکراری 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها به‌دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک دارند، به صورت لحظه‌ای به‌ روز می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.