تلفن بانک موسسه ملل چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد؟

تلفن بانک موسسه ملل چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد؟ با استفاده از سرویس تلفن بانک این موسسه از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید.

موسسه اعتباری ملل جهت اطلاع رسانی به مشتریان از وضعیت تراکنش‌های مالی حساب‌ها، در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته اقدام به راه‌اندازی سرویس تلفن بانک نموده است.

با استفاده از سرویس تلفن بانک موسسه ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب‌های خود را به صورت لحظه‌ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب‌های موسسه اعتباری ملل (جاری، پس انداز) می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

خدمات تلفن بانک موسسه ملل

نوع تلفن بانک
فهرست خدمات تجمیعی بانک‌ها بر روی پایانه فروشگاهی
داخلی  اعلام مانده حساب
داخلی  صورت حساب (دریافت سه گردش آخر حساب)
داخلی صورت حساب 30 گردش آخر (نمابر)
داخلی  دریافت شماره شبا
داخلی تغییر رمز ( رمز ورود و تراکنش )
داخلی  پرداخت قبض
داخلی  انتقال وجه داخلی

مراحل فعال سازی و استفاده از تلفن بانک 

1- مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور

2- همراه داشتن اصل کارت ملی

3- تکمیل فرم درخواست فعال سازی

4- پس از درخواست استفاده از خدمات تلفن بانک به شعبه، حداکثر پس از گذشت 72 ساعت بهره مندی از این سیستم را برای شما دائر می‌گردد.

5- آنگاه با استفاده از تلفن‌های مجهز به سیستم tone و از طریق شماره‌گیری 2-57751-021 با سیستم تلفن بانک موسسه اعتباری ملل ارتباط برقرار نمائید.

*استفاده از خدمات تلفن بانک موسسه اعتباری ملل رایگان است.

نکات مهم در استفاده از خدمات تلفن بانک

1- در صورتی که قصد حذف یا تغییر حساب‌های بانکی تعریف شده را دارید باید به یکی از شعب موسسه مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

2- رمز عبور (گذرواژه) در سیستم بانکی به عنوان امضای صاحب حساب محسوب می‌شود؛ هیچ زمان آن را در اختیار دیگران قرار ندهید و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

3- در زمان تکمیل کردن فرم درخواست؛ ارائه شماره تلفن همراه و آدرس دقیق پست الکترونیکی برای ارسال گردش حساب و آخرین مانده در تلفن بانک الزامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.