«سوپرکارت Curve» در کیف پول موبایلی سامسونگ

از زمانی که پرداخت‌های دیجیتال و تجارت دیجیتالی، در میان مشتریان و پذیرندگان نفوذ کرده‌، سرعت نوآوری در این بخش بالاتر رفته است. یکی از پیشرفت‌های اخیر، رونمایی از کارت پرداخت سامسونگ طراحی شده به کمک تکنولوژی Curve و Mastercard در هفته‌های اخیر بود.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، این کارت دیجیتال جدید، که با تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های سامسونگ قابل دسترسی است، کارت‌های دبیت و اعتباری بانک‌های مختلف را در یک پلتفرم واحد تجمیع می‌کند تا کاربران هنگام خرید پرداخت‌های خود را در کارتخوان‌ها بهتر مدیریت کنند.

ادغام «سوپرکارت» شرکت Curve با کیف پول موبایلی Samsung Pay، محصولی را پدید آورد که بیش از یک کیف پول موبایلی معمولی است و قابلیت‌های زیادی به کاربران ارائه می‌دهد.

کارت پرداخت سامسونگ طراحی شده توسط Curve به طرز متفاوتی کار می‌کند. هنگام خرید، مشتریان می‌توانند روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنند و تراکنش‌ها از طریق آن روش مشخص انجام می‎شود. این تراکنش به کارت پرداخت سامسونگ متصل است و از طریق مسترکارت انجام می‌شود حتی اگر یک کارت اعتباری برای پرداخت استفاده شود.

همچنین قابلیت «بازگشت به موقع» در کارت پرداخت سامسونگ، به مشتریان اجازه می‌دهد تراکنش‌های خود را پس از خرید، از کارتی به دیگری منتقل کنند که این باعث انعطاف‌پذیری بیشتر و کنترل مخارج نیز می‌شود.

کارت پرداخت سامسونگ همچنین دارای مزایای تشویقی آشکاری در خود می‌باشد که جدا از هر برنامه تشویقی مالی دیگر مربوط به کارت‌های متصل به حساب، به دست می‌آید. برای مثال، Samsung Pay در تمام خریدها 1درصد بازپرداخت وجه آنی لحاظ می‌کند که این عدد در تمام خریدهایی که از طریق سایت Samsung.com انجام ‌شود به 5 درصد می‌رسد. استفاده از کارت خرید سامسونگ بسیار راحت است و به مشتریان کمک می‌کند هزینه‌های خود را در کارت‌های مختلف ببینند.

تلاش برای آینده

این نوآوری‌های جالب تجربه مشتری را ارتقا می‌دهد اما چالش‌های خاص خود را هم به دنبال دارد.

وقتی شرکت‌هایی مانند Curve پیشرفت کرده و اعلام می‌کنند محصولات آنها متفاوت از هر راهکار دیگری کار می‌کند، مسترکارت باید سریع تصمیم به تغییر و استفاده از تکنولوژی جدید بگیرد که این تصمیم با چالش‌های مختلف مثل قوانین رگولاتوری، تطبیق با قوانین پرداخت،  رعایت موارد امنیتی و …. همراه است.

کووید-19، رفتارهای جدیدی را سبب شده است که در حال تبدیل شدن به عادت‌های دائمی مشتریان است. و هرچه نوآوری بیشتری توسط شرکت‎های پرداخت مثل مسترکارت رقم بخورد، شرکت، نیاز مشتریان و خواسته آنان از محصولات بعدی پرداخت را بهتر درک می‌کند.

کارت پرداخت سامسونگ راهکاری کاملا جدید و منحصر به فرد است. پس ما به تماشا می‌نشینیم تا نحوه پذیرش و موفقیت آن را ببینیم و بررسی کنیم که آیا می‌توان از آن درس گرفت.

ترجمه از: pymnts

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.