دریافت غیرحضوری تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان

دریافت غیرحضوری تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ داده‌پردازی بانک پارسیان) ممکن شده است.

«سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان” در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده و از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ داده‌پردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.

با راه اندازی این سامانه، دریافت مدارک مورد نیاز پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن‌ همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند.پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبار جهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه می‌کنند.

سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبد محصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هموطنان عزیز فراهم سازد.

این اقدام بانک پارسیان به منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات بانک پارسیان و صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.