مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ ساعته شد

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رويکرد تداوم و تسهيل ارتباط با مشتريان ارجمند و در راستاي تحقق بيش‌ازپيش اصل مشتري مداري و باهدف راهنمايي و پاسخگويي نظام‌مند و سريع فعاليت خود را آغاز كرد.

بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامي از سوي ايشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوي مشتريان است.

پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتريان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهيلات و شرايط و مقررات دريافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمينهي بهره‌گيري از خدمات بانکي، آموزش و راهنمايي مشتريان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداري الکترونيك (اينترنت بانك، تلفن‌بانك، همراه بانك و…)، بازتاب مشكلات احتمالي در بهره‌برداري از خدمات بانكي به واحد مربوطه و پيگيري آنها، دريافت و پيگيري تمامي ديدگاه‌ها، انتقادات و شكايت‌ها و بازتاب آن به واحدهاي مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهاي بانك و… از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط اين مركز است.

مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دريافت کنند.

  رونمایی از سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید