پوشش معافیت از پرداخت حق‌بیمه و پرداخت مستمری

شرکت بیمه کوثر برای حمایت از بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی، پوشش معافیت از پرداخت حق‌بیمه بیمه‌نامه در آینده و پرداخت مستمری، بعد از فوت یا ازکارافتادگی بیمه‌گذار تا پایان مدت بیمه‌نامه را به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان ارایه می‌کند.

به‌گزارش روابط‌عمومی و اعلام معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، این شرکت با افتخار توانسته است رسالت خود را با هدف به حداقل رساندن نگرانی و دغدغه‌های بیمه گذاران، با ارایه این پوشش به انجام برساند.

مرتضی کامرانی با بیان اینکه امروزه مهم‌ترین چالش و نگرانی بسیاری از افراد جامعه، نبود امنیت شغلی و حمایت مالی از خانواده‌ در زمان از کارافتادگی و فوت سرپرست است، افزود: این مساله در مشاغلی که شرایط کاری نامساعدی دارند یا پرخطر هستند، بیشتر مشهود است.

وی تاکید کرد: از جمله پیامدهای قابل مشاهده در این مشاغل؛ ازکارافتادگی یا فوت زودهنگام سرپرست خانوار است و بهره‌مند نبودن برخی خانواده‌ها از حمایت‌های مالی سازمان‌های تامین اجتماعی و سایر نهادهای حمایتی نیز، این نگرانی را دوچندان می‌کند.

معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن پیچیدگی‌های این موضوع باید راهکار مناسبی برای به حداقل رساندن شکاف درامدی حاصل از فوت و ازکارافتادگی را تدوین و اجرا کرد، اظهار داشت: بر اساس این، کارشناسان بیمه کوثر پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه و پوشش پرداخت مستمری را طراحی و اجرایی کردند.

وی گفت: مهم‌ترین هدف ارایه این پوشش، حفظ بیمه‌نامه‌ها تا پایان مدت قرارداد است.

کامرانی توضیح داد: در این طرح؛ شرکت بیمه علاوه بر پرداخت اقساط حق‌بیمه در آینده، متعهد به پرداخت مستمری انتخابی بیمه گذار در ابتدای قرارداد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.