رونمایی از اپلیکیشن «هم آفرین»؛ همراه بانک حقوقی کارآفرین

در بانک کارآفرین مراسم رونمایی از اپلیکیشن همراه بانک حقوقی کارآفرین با نام «هم آفرین» برگزار شد.

در این مراسم  محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین، محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره، مهدی سیف علیشاهی و ناصر صنعتی نژادفرد از دیگر اعضای هیات مدیره بانک کارآفرین، حسین اسلامی مدیر عامل هلدینگ فناوری نگاه، علیرضا بهمنی مدیرعامل نگاه بانک و شماری از معاونین و مدیران ارشد بانک و هلدینگ فناوری نگاه حضور داشتند و تجربه کاربری و اجرایی اپلیکیشن «هم آفرین» از دو منظر مشتریان و شعب برای مدعوین شبیه سازی شد.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن «هم آفرین» برای حساب‌هایی که بیش از یک امضا دارند مجالی فراهم کرده تا هر صاحب امضا بتواند از طریق تلفن همراه خود درخواست‌های پرداخت را تایید و امضا کند. به این ترتیب، «هم‌آفرین» مشکلات دریافت و جمع آوری حضوری امضای صاحبان امضا را برطرف کرده و امضاداران حساب های حقوقی و کارتابلی می توانند از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان نسبت به امضای اسناد پرداختی خود اقدام کنند، همچنین امضای اسناد پرداختی با بهره‌گیری از پارامترهای بایومتریک نظیر اثر انگشت و تشخیص چهره صورت می گیرد که خطر جعل یا تقلب را از میان برده‌ است.

رونمایی از اپلیکیشن «هم آفرین»

در ابتدای این مراسم حسین اسلامی، مدیر عامل هلدینگ فناوری نگاه، ورود به عرصه کسب کار بانک از طریق محصولاتی همچون «هم آفرین» را نقطه آغاز حرکت این مجموعه دانست و با بیان این نکته که بسیاری از تراکنشهای مالی از طریق سامانه‌های تلفن همراه صورت می‌گیرد، استفاده از ظرفیتهای این حوزه را بسیار مهم خواند. وی هدف هلدینگ نگاه را نه فقط ارائه خدمات موجود، بلکه ایجاد تحول در سطح کسب و کار بانک اعلام کرد و «هم‌آفرین» را به عنوان نمونه ای نوآورانه ذکر کرد که باعث جذب مشتریان و منابع مالی جدید می شود.

رونمایی از اپلیکیشن «هم آفرین»

در ادامه این مراسم  محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین، ضمن سپاس و قدردانی فراوان از هلدینگ فناوری نگاه و فناوری اطلاعات بانک کارآفرین، حرکت در مسیر نوآوری و خلاقیت را شاخصه اصلی بانک کارآفرین نامید. فرزین استمرار این مسیر را ضروری دانست و نقش فناوری را در تحقق و توسعه اهداف بانک حیاتی خواند و بر اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی پیرامون این محصول بسیار تاکید کرد.

رونمایی از اپلیکیشن «هم آفرین»

در پایان مراسم اعضای هیات مدیره نیز ضمن تقدیر و سپاس از زحمات مجموعه دست اندرکاران محصول “هم‌آفرین” اهمیت آموزش را برای فراگیر شدن این محصول خاطر نشان کردند.

رونمایی از اپلیکیشن «هم آفرین»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.