دریافت الکترونیکی عوارض به 7 آزادراه توسعه یافت

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک عامل بخش مسکن از اتصال 5 آزادراه دیگر به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی و افزایش تعداد آزادراه های مشمول این سیستم به 7 آزادراه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مسکن، ساسان شیردل در خصوص اتصال 5 عوارضی جدید به سامانه پرداخت الکترونیکی این بانک گفت: در راستای تحقق اهداف مربوط به سهولت حمل و نقل و افزایش سرعت تردد در مسیرهای آزادراهی 5 عوارضی دیگر در نقاط مختلف کشور به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض بانک متصل شد.

وی افزود: پیش از این دو عوارضی دیگر به این سامانه متصل شده بود که مسافران هنگام عبور از گیت های عوارضی مستقر در این دو آزادراه در صورت ثبت پلاک خودرو در سامانه عوارض الکترونیک بانک، برای تردد از پرداخت عوارض به مسئولان باجه دریافت عوارض، بی نیاز بودند.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک عامل بخش مسکن تصریح کرد: هم اکنون با اتصال 5 عوارضی دیگر به سامانه پرداخت الکترونیک عوارض بانک، تردد در این مسیرها به واسطه عدم نیاز به توقف پشت گیت های دریافت عوارض آزادراهی راحت تر و سریع‌تر انجام خواهد شد و علاوه بر کاهش زمان سفر برای مسافران، خطرات مربوط به توقف و همچنین آلودگی‌های ناشی از آن نیز از بین خواهد رفت.

شیردل گفت: با توجه به عقد قرارداد جدید با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای مهرماه، 5 عوارضی جدید به سامانه پرداخت الکترونیکی بانک عامل بخش مسکن پیوسته و از این پس مشتریان می‌توانند به صورت متمرکز از تمامی خدمات این سامانه در 7 عوارضی زیر مجموعه بانک بهره مند شوند.

وی بیان کرد: با توجه به کارنامه موفق بانک در طی 8 سال مدیریت پرداخت‌های الکترونیکی عوارض طی قراردادی رسمی دریافت عوارض مربوط به تردد در 5 آزادراه جدید از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به این بانک منتقل شده است. به این ترتیب در حال حاضر 7 عوارضی به شکل مستقیم زیر مجموعه بانک قرار گرفته که مشتریان سامانه پرداخت الکترونیکی بانک (ETC) می‌توانند بدون محدودیت از تمامی عوارضی‌ها عبور کرده و با شارژ حساب خودرو خود نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک گفت: مذاکرات لازم برای پیوستن سایر آزادراه‌های کشور به این طرح در آینده نزدیک جهت تحقق شعار «بدون توقف پرداخت شد» در اولویت برنامه‌های بانک قرار گرفته است و هم اکنون در حال فراهم آوری مقدمات اتصال سایر آزادراه‌ها به این سیستم الکترونیک هستیم.

شیردل اظهار داشت: پیش از این دو آزادراه تهران-پردیس و اهواز-بندر امام خمینی (ره) به سیستم پرداخت الکترونیک عوارض بانک عامل بخش مسکن متصل بودند که از این پس با اتصال 5 آزادراه جدید به این سیستم، مجموعاً 7 آزادراه شامل آزادراه‌های تهران-قم، تهران-پردیس، تهران-ساوه، کرج-قزوین، قزوین-زنجان، بندرعباس-شهید رجایی و اهواز-بندرامام خمینی (ره) به سیستم پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی بانک متصل شده اند؛ مسافران می‌توانند در هنگام تردد از گیت های عوارضی در این 7 آزادراه بدون نیاز به توقف، عوارض تردد خود را پرداخت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.