کشف 231 دستگاه تویوتا هایلوکس در یکی از انبارهای شهرری

بیش از 200 تویوتا هایلوکس صفر کیلومتر با ارزش462 میلیارد تومان در شهرری کشف شد. چون هیچکدام از خودروها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده اند، دپوی آنها مصداق احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا است.

 احمد جعفری نسب با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده بیش از 7 ماه است که در این انبار نگهداری می شوند، اظهار کرد: اطلاعات هیچکدام آنها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است. قیمت تقریبی هر کدام از این خودروها حدود 2 میلیارد تومان و ارزش مجموع آن نیز حدود 760 میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری نسب با توجه به اینکه هیچکدام از خودروهای کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نشده اند، بیان کرد: این عمل مصداق احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالاست که با توجه به تبصره چهار ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالاهایی که در سامانه ثبت نشده باشد مشمول جریمه این ماده هستند.

وی با اشاره به اینکه این خودروها براساس گزارش های واصله به سامانه 135 تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران کشف شده است، افزود: بازرسان تعزیرات بلافاصله پس از دریافت گزارش در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر رساندند و خودروهای فوق را کشف و ضبط کردند.

/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.