اینفوگرافیک/ پرداخت بدون تماس با کُدپرداز تاپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه دهنده خدمات پرداخت کشور و بیست و دومین PSP بزرگ دنیا بر اساس آخرین گزارش نیلسون ریپورت، در اواسط زمستان 98 با معرفی روش پرداخت بدون نیاز به تماس با عنوان “کدپرداز” در کاهش ریسک ابتلا به کرونا هنگام پرداخت، پیش‌قدم شد.

با شیوع کرونا از اسفند پارسال، خرید و نحوه پرداخت پول تبدیل به یکی از دغدغه‌های روزمره ما شد. از آنجایی که پول نقد منشا انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شود، این روزها مردم کمتر از روش‌های پرداخت نقدی استفاده می‌کنند و تمایل بیشتری به پرداخت‌های غیرنقدی دارند. برخی از این هم فراتر رفته و از پرداخت‌های بدون تماس استفاده می‌کنند.

با اینکه پرداخت کارتی با دستگاه کارتخوان به اندازه استفاده از اسکناس خطرناک نیست اما پرداخت از طریق QR کد از آن هم بی‌خطرتر؛ ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر است. اگر پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان را انتخاب کنید باید کارت خود را در کارتخوان کشیده، رمز خود را وارد کنید و رسید تراکنش خود را تحویل بگیرید. اما در پرداخت از طریق QRکد، تنها با اسکن کد و ورود اطلاعات تراکنش از طریق تلفن همراه می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

حالا پرداخت بدون تماس از طریق کدپرداز اپلیکیشن تاپ امکان‌پذیر شده است. در این سرویس جدید، که انتخاب نام آن نیز با دقت و از ترکیب دو کلمه “کد” و “پرداز” صورت گرفته است، از QR کد برای پرداخت استفاده می‌شود.

با کدپرداز اپلیکیشن تاپ دیگر نیازی به کارت بانکی، پول نقد یا دستگاه کارتخوان نیست و شما می‌توانید تراکنش‌های روزمره خود نظیر پرداخت قبوض، پرداخت پول به دوستان، کرایه تاکسی و هزینه‌های خرید را تا سقف 50 میلیون تومان تنها با اسکن کد QR انجام دهید. در ادامه پرداخت از طریق این روش امن، سریع و ساده را توضیح می‌دهیم.

کدپرداز تاپ

روش پرداخت با کدپرداز تاپ

در مرحله اول لازم است که اپلیکیشن تاپ را نصب کنید و از انواع خدمات پرداخت این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. شما می توانید با ارسال عدد 1 به  300071 لینک دانلود اپلیکیشن تاپ را دریافت نمایید. در ادامه با کدپرداز اپلیکیشن تاپ، تنها با طی کردن 3 مرحله بدون هیچگونه تماس فیزیکی می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.

1- ابتدا در نوار پایین اپلیکیشن تاپ، کُدپَرداز را انتخاب کنید

2- سپس کُدپَرداز موجود را اسکن کنید (کدQR اپلیکیشن تاپ در تمامی فروشگاه‌ها، تاکسی‌ها، مراکزخدماتی، رستوران‌ها و… طرف قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان موجود است.)

3- در این مرحله مبلغ مورد نظر را وارد و گزینه پرداخت را انتخاب کنید

با انجام مراحل بالا تراکنش شما با موفقیت انجام خواهد شد.

کُدپَرداز ویژه پذیرندگان

پذیرندگان تجارت الکترونیک پارسیان برای ساخت QRکد مربوط به خود و استفاده از این خدمت جدید اپلیکیشن جدید تاپ باید شماره پایانه و شماره سریال پایانه خود را  در این صفحه وارد کنند.

همچنین متقاضیان کدپرداز می‌تونند با مرکز ارتباط مشتریان تجارت الکترونیک پارسیان به شماره 2318 به صورت 24 ساعته تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.